Zapis do newslettera

Subskrypcja newslettera

Klient ma możliwość otrzymywania newslettera, czyli wiadomości mailowych informujących o nowościach i promocjach dostępnych w sklepie. Treść takiego newslettera definiuje administrator Comarch e-Sklep.

Wskazówka
Do subskrypcji newslettera nie jest wymagane założenie konta w Comarch e-Sklep.
W celu otrzymywania newsletterów wysyłanych z Comarch e-Sklep, należy:

1. W sekcji newsletter na stronie głównej wprowadzić swój adres e-mail, zaakceptować regulamin sklepu oraz nacisnąć przycisk: +.

newsletter

2. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu w link adres e-mail zostanie zweryfikowany, co spowoduje jego dołączenie do listy adresów, do których kierowane będą newslettery.

Wskazówka
Klient może również zapisać się do listy otrzymywania newslettera w trakcie rejestracji w sklepie lub podczas składania zamówienia.
Jeśli klient posiada konto w sklepie, ale nie jest zapisany do listy subskrybentów to ma możliwość zapisania się do subskrypcji newslettera w swoim Profilu klienta.

Przygotowanie newslettera

Administrator sklepu przygotowuje treść nowego newslettera z poziomu Panelu Administracyjnego. Odbywa się to w obszarze e-Marketing/Newslettery. Wystarczy z opcji listy wybrać opcję dodaj, a następnie na formularzu, który się pojawi można wpisać treść wiadomości.

Wskazówka
Więcej informacji o newsletterach znajduje się w artykule newsletter.

Wysyłka newslettera

Wysyłka gotowych newsletterów odbywa się z listy w sekcji e-Marketing/Newslettery. Po zaznaczeniu gotowego newslettera w opcjach listy pojawi się Wyślij newsletter.

Wskazówka
Więcej informacji o newsletterach znajduje się w artykule newsletter.

Czy ten artykuł był pomocny?