Różnice pomiędzy e-Sklep B2B a Comarch B2B

Wstęp

W tym artykule dowiesz się więcej na temat produktów dedykowanych do prowadzenia sprzedaży w modelu B2B: Comarch e-Sklep w wersji B2B oraz aplikacja Comarch B2B, a także poznasz różnice pomiędzy tymi programami.

Comarch e-Sklep w wersji B2B

Funkcjonuje w ścisłej współpracy z systemami Comarch ERP: Optima, XL, Altum. Posiada tłumaczenia w językach: angielskim, niemieckim oraz francuskim. Daje możliwość prowadzenia sprzedaży w 32 językach (oprócz wcześniej wymienionych języków należy wprowadzić samodzielnie tłumaczenia). Wersja Comarch e-Sklep B2B umożliwia pracę zarówno jako system B2B ale także jako system B2C. Dzięki narzędziu Comarch e-Sklep Sync umożliwia przesyłanie w czasie rzeczywistym dokumentów sprzedaży, kontroli stanów magazynowych oraz prezentacji limitu kredytowego Klienta.

Comarch B2B

Funkcjonuje w ścisłej współpracy z systemami Comarch ERP: XL, Altum. Wspiera standardowo 5 języków: polski, angielski, niemiecki, francuski oraz hiszpański. Daje możliwość prowadzenia sprzedaży w 33 językach (oprócz wcześniej wymienionych języków należy wprowadzić samodzielnie tłumaczenia). W Comarch B2B dane są pobierane w czasie rzeczywistym z systemów. Nie jest wykonywany proces synchronizacji. Dodatkowy opis funkcjonalności znajduje się na stronie poświęconej platformie B2B.

Przykładowe różnice pomiędzy aplikacjami

  Comarch e-Sklep w wersji B2B Comarch B2B
Sposób działania Wymiana danych na podstawie synchronizacji pomiędzy bazą e-Sklep, a bazą systemu ERP. Działanie online bezpośrednio na bazie systemu ERP.
Współpraca z ERP Współpraca z systemami ERP: Optima, XL, Altum. Współpraca z ERP XL oraz ERP Altum
Środowisko pracy W chmurze Comarch W infrastrukturze Klienta z użyciem klucza wirtualnego.
Funkcjonalność marketingowa Między innymi: newsletter, blog, opinie. Brak.
Własne modyfikacje Możliwość dowolnej modyfikacji wyglądu strony. Możliwość dowolnej modyfikacji kodu źródłowego platformy pod kątem wyglądu, bazy danych oraz API.
Model biznesowy Oprócz modelu B2B jest możliwość wykorzystania dodatkowej funkcjonalności B2C. Funkcjonalność wyłącznie w modelu B2B.
Magazyny Wszystkie magazyny wskazane w konfiguracji prezentowane są jako jeden wspólny magazyn. Prezentacja towarów z wyszczególnieniem magazynów w których są dostępne.
Integracje zewnętrzne Miedzy innymi: serwisy aukcyjne, systemy płatności, porównywarki cen. Brak.
Responsywność Darmowe szablony Comarch tworzone są w technologii RWD. możliwość stworzenia aplikacji mobilnej TWA. Wygląd platformy tworzony w technologii RWD.
Jak zamówić? Wersję pełną oraz demonstracyjną można zamówić poprzez formularz zamówienia. Za pośrednictwem Partnera Comarch.
Wersje DEMO Szablon Szafir
Panel administracyjny
B2B – XL
B2B – Altum
Możliwość wdrożeń bezpośrednich Tak Tak
Wskazówka
Jeżeli jeszcze nie posiadasz Comarch e-Sklep, możesz wypróbować możliwości panelu administracyjnego logując się za pomocą danych
login: demo@comarch.pl
hasło: demo
Wskazówka
Więcej informacji na temat Comarch B2B znajduje się w Centrum Pomocy Comarch B2B.

Czy ten artykuł był pomocny?