Kontrahenci – ustawienia

W zakładce Kontrahenci, administrator może ustawiać parametry dotyczące rejestracji klienta, a także jego dostępu do sklepu.

Ustawienia dotyczące kontrahentów można edytować w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Kontrahenci.

W zakładce Kontrahenci zawiera informacje o trzech głównych kategoriach, takich jak:

  • Rejestracja,
  • Dostęp do sklepu,
  • Pola na rejestracji,
  • Kraje rejestracji i dostaw.
W zakładce Rejestracja możliwe jest, włączenie funkcji:
  • Administrator musi zaakceptować konto,
  • Kontroluj unikalność PESEL/NIP,
  • Sprawdzaj poprawność PESEL/NIP,
  • Rejestracja wymaga potwierdzenia (link aktywacyjny wysyłany podczas rejestracji).
W każdym przypadku suwak musi być ustawiony w pozycji Wł.

c

W zakładce Dostęp do sklepu możliwe jest, włączenie funkcji dostępu do sklepu tylko dla klientów zalogowanych – suwak musi być ustawiony w pozycji TAK.

jh

W zakładce Pola na rejestracji możliwe jest, ustawienie pól wymaganych przy rejestracji kontrahenta detalicznego oraz firmy.

ds

Po kliknięciu przycisku Kontrahent detaliczny pojawi się okno, w którym należy wybrać pola, które mają być wymagane podczas rejestracji.
Dokonane zmiany należy zapisać przyciskiem ZAPISZ.

u

Po kliknięciu przycisku Firma pojawi się okno, w którym należy wybrać pola, które mają być wymagane podczas rejestracji.
Dokonane zmiany należy zapisać przyciskiem ZAPISZ.

dg

W obszarze Kraje rejestracji i dostaw administrator sklepu widzi jaki kraj jest ustawiony domyślnie. Po kliknięciu w aktywny obszar następuje przejście do sekcji Płatności i dostawy, zakładki Kraje działalności, gdzie możesz aktywować/ edytować kolejne kraje działalności.

Więcej informacji na temat edycji krajów działalności znajdziesz w artykule Kraje działalności i strefy.

Wskazówka
Więcej informacji w artykule Kontrahenci

Czy ten artykuł był pomocny?