Wstęp
Kopie elektroniczne faktur w dobie powszechnej digitalizacji stanowią jeden z kluczowych elementów prowadzonej działalności nowoczesnej firmy. Dzięki nim, klienci oraz prowadzący firmę mają dostęp do dokumentów potwierdzających zawarcie transakcji.
Po wykonaniu synchronizacji faktury będą dostępne do pobrania w Panelu Administracyjnym oraz w Profilu Klienta (w każdym szablonie Comarch) na szczegółach zamówienia. Dodatkowo elektroniczna kopia faktury w formacie PDF będzie możliwa do pobrania bezpośrednio z wiadomości e-mail informującej o realizacji zamówienia.
Gdzie znajdziesz kopię faktury PDF w e-Sklepie ?
Panel Administracyjny:
Po przejściu do sekcji Sprzedaż/ Zamówienia wybierz zamówienie, a następnie przejdź do jego szczegółów. W prawym, górnym rogu dostępny będzie przycisk, dzięki któremu pobierzesz fakturę.
Konto klienta w e-Sklepie (szablon Topaz):
Po zalogowaniu się do e-Sklepu Twój klient będzie miał możliwość pobrania faktury. Wystarczy, że przejdzie do sekcji Zamówienia/ Zrealizowane, po czym wybierze przycisk Faktura na szczegółach wybranego zamówienia.
Konto klienta w e-Sklepie (szablon Szafir):
Faktura będzie widoczna na szczegółach zamówienia pod przyciskiem Faktura w Strefie Klienta w sekcji Zamówienia.
Dodatkowo informacja o fakturach będzie widoczna w Strefie klienta na zakładce Faktury. Prezentacja informacji na tej zakładce o fakturach wymaga uruchomienia usługi Comarch e-Sklep Sync.
Wiadomość e-mail
Informacja o fakturze zostanie wysłana jako załącznik w wiadomości e-mail Zamówienie zrealizowane oraz Dodanie faktury.
- Do Comarch e-Sklep można przysłać kopie elektroniczne tylko do zamówień, zrealizowanych w ciągu ostatnich 30 dni. Kopie elektroniczne do zamówień starszych niż 30 dni nie są wysyłane.
- Korekty faktur mogą być przysłane także dla zamówień starszych niż 30 dni.