Kopie elektroniczne faktur w dobie powszechnej digitalizacji stanowią jeden z kluczowych elementów prowadzonej działalności nowoczesnej firmy. Dzięki nim, klienci oraz prowadzący firmę mają dostęp do dokumentów potwierdzających zawarcie transakcji.
Aby kopie elektronicznych faktur wyświetlały się w panelu administracyjnym oraz w profilu klienta należy zastosować się do następującej instrukcji:
Krok 1. Uruchom Comarch ERP XL i przejdź do zamówienia z Comarch e-Sklep w obszarze Sprzedaż/Ogólne/Zamówienia. Zamówienie z Comarch e-Sklep należy potwierdzić, a następnie utworzyć fakturę sprzedaży.
Krok 2. Utworzoną fakturę zapisz w formacie PDF.
Krok 3. Następnie przejdź do zamówienia i na zakładce załączniki dodaj nowy załącznik o typie PDF z dostępnością dla e-Sklep (należy zaimportować z pliku).
Faktury w Profilu Klienta wyświetlają się w przypadku standardowych szablonów: Bursztyn, Agat, Opal, Szafir oraz Topaz.
Faktura będzie widoczna w panelu administracyjny na zrealizowanych zamówieniach.
- Do Comarch e-Sklep można przysłać kopie elektroniczne tylko do zamówień, zrealizowanych w ciągu ostatnich 30 dni. Kopie elektroniczne do zamówień starszych niż 30 dni nie są wysyłane.
- Korekty faktur mogą być przysłane także dla zamówień starszych niż 30 dni.