Konfiguracja kopii elektronicznych faktur na przykładzie Comarch ERP XL

Kopie elektroniczne faktur w dobie powszechnej digitalizacji stanowią jeden z kluczowych elementów prowadzonej działalności nowoczesnej firmy. Dzięki nim, klienci oraz prowadzący firmę mają dostęp do dokumentów potwierdzających zawarcie transakcji.

Aby kopie elektronicznych faktur wyświetlały się w panelu administracyjnym oraz w profilu klienta należy zastosować się do następującej instrukcji:

  1. Uruchom Comarch ERP XL i przejdź do zamówienia z Comarch e-Sklep w obszarze Sprzedaż/Ogólne/Zamówienia. Zamówienie z Comarch e-Sklep należy potwierdzić, a następnie utworzyć fakturę sprzedaży.
  2. Utworzoną fakturę zapisz w formacie PDF.
  3. Następnie przejdź do zamówienia i na zakładce załączniki dodaj nowy załącznik o typie PDF z dostępnością dla e-Sklep (należy zaimportować z pliku).

 

Faktury w Profilu Klienta wyświetlają się w przypadku standardowych szablonów: Bursztyn, Agat, Opal, Szafir oraz Topaz.

Uwaga
Faktura będzie widoczna w panelu administracyjny na zrealizowanych zamówieniach.
Uwaga
  • Do Comarch e-Sklep można przysłać kopie elektroniczne tylko do zamówień, zrealizowanych w ciągu ostatnich 30 dni. Kopie elektroniczne do zamówień starszych niż 30 dni nie są wysyłane.
  • Korekty faktur mogą być przysłane także dla zamówień starszych niż 30 dni.

Czy ten artykuł był pomocny?