Jak zarządzać obszarem Mój profil?

Mój profil

W panelu administracyjnym Comarch e-Sklep, w zakładce Mój profil można dokonać modyfikacji ustawień w zakresie konta użytkownika, utworzonych sklepów, faktur elektronicznych. Z tego poziomu można również zamówić dodatek SMS/SSL, a także wylogować się z panelu administracyjnego.

Moje konto

W sekcji Moje konto, w obszarze Dane konta, można ustawić i zmienić imię i nazwisko (nazwę) użytkownika, adres e-mail oraz hasło.

Aby dokonać modyfikacji z zakresie danych konta, należy wcisnąć Zmień, wprowadzić dane i zatwierdzić je przyciskiem Zmień > Zapisz. Przy edycji hasła, należy pamiętać o przestrzeganiu wymogów bezpieczeństwa wypunktowanych przez Comarch e-Sklep.

Obszar Historia logowania przedstawia zdarzenia w Comarch e-Sklep datę wystąpienia, rodzaj zdarzenia, a także IP użytkownika odpowiedzialnego za zdarzenie. Dane te można wyeksportować do pliku w formacie CSV lub XML, a także wybrać zakres: bieżący widok lub cała lista. Aby to zrobić należy kliknąć Eksport do pliku, wskazać odpowiedni zakres i zatwierdzić naciskając Eksportuj.

Sekcja Moje konto umożliwia przywrócenie wszystkich list do domyślnych ustawień poprzez wybranie Więcej > Przywróć domyślne ustawienia dla wszystkich list.

Moje sklepy

Sekcja Moje sklepy pozwala na podgląd listy utworzonych sklepów oraz wybór sklepu domyślnego. Po wejściu w szczegóły, jednego z nich, możesz dodać administratora, zamówić certyfikat SSL, czy przeglądnąć jego historię. W szczegółach sklepu prezentowane są również informacje o sklepie oraz dane potrzebne do jego synchronizacji z systemem ERP. Szczegółowe informacje na temat tej sekcji oraz operacji tam dokonywanych można przeczytać w artykule Moje sklepy.

Z poziomu sekcji Moje sklepy można wykonać kopię bazy danych e-Sklepu za pomocą przycisku Kopiuj bazę danych. Szczegółowe informacje na ten temat zostały opisane w artykule Moje sklepy.

Administratorzy

Obszar Administratorzy umożliwia dodanie nowej osoby zarządzającej Comarch e-Sklep poprzez kliknięcie przycisku Dodaj administratora. Wchodząc w szczegóły danego administratora można ustawić go jako archiwalnego oraz  edytować jego uprawnienia do e-Sklepu, ponadto można również ustawić dla niego ograniczenia.

Poniżej listy administratorów znajduje się również Historia logowania, która umożliwia monitorowanie daty określonych zdarzeń, typu zdarzenia, e-maila, na który logował się administrator oraz jego adres IP.

Faktury elektroniczne

Sekcja Faktury elektroniczne daje możliwość szybszego oraz bezpieczniejszego dostarczenia faktur za usługę Comarch e-Sklep i jest rozwiązaniem przyjaznym dla środowiska naturalnego. Obszar daje dostęp do faktur archiwalnych i ewentualną informację o przekroczonym terminie płatności. Więcej na temat faktur elektronicznych można przeczytać w artykule Faktury elektroniczne.

Certyfikaty SSL

W tej zakładce jest możliwość zamówienia Certyfikatu SSL. Jest on narzędziem zapewniającym ochronę witryn internetowych, potrzebnym w celu korzystania z połączenia szyfrowanego. Jest to niezwykle istotne w przypadku stron, na których podawane są dane poufne takie jak dane personalne klientów (adresy, NIP, telefon, numer konta, hasła dostępowe do profilu itp.)

Więcej na temat certyfikatu SSL można przeczytać w artykule Certyfikat bezpieczeństwa SSL.

Dodatek SMS

Zakładka Dodatek SMS pozwala wykupić pakiet SMS’ów, które będą służyć jako dodatkowa forma komunikacji na linii Comarch e-Sklep – Klient.  Więcej o procesie postępowania przy zamawianiu pakietu SMS można przeczytać w artykule Powiadomienia SMS.

Wyloguj się

Opcja Wyloguj się stanowi jednocześnie przycisk kończący pracę administratora w panelu administracyjnym.

Czy ten artykuł był pomocny?