Indywidualne cenniki dla kontrahentów

Czym są indywidualne cenniki kontrahentów.

Indywidualne cenniki umożliwiają dopasowanie oferty sklepu do danego klienta, poprzez wyznaczenie dla niego odrębnych cen.,  Cenniki takie, tworzone są zazwyczaj dla stałych kontrahentów, składających duże zamówienia, w celu zachęcenia do kontynuowania działań oraz aby podkreślić ich wyjątkowość.

Indywidualne cenniki kontrahentom, nadaje się w systemach ERP, Do poprawnego działania, wymagana jest również wersja Enterprise/B2B Comarch e-Sklep. Poniżej przedstawiona jest ścieżka postępowania dla Comarch ERP Optima.

Wybór i aktywacja sposobu wyświetlania cen.

W Comarch ERP Optima, należy przejść do obszaru Ogólne/ Kontrahenci, a następnie wskazać i wybrać danego kontrahenta z listy, która powstała na bazie danych z Comarch e-Sklep.

Będąc w formularzu kontrahenta, należy, w zakładce e-Sklep, wybrać rodzaj prezentacji ceny, który będzie przypisany do danego kontrahenta oraz nacisnąć Zapisz.

Modyfikacja cennika dla kontrahenta.

W Comarch ERP Optima, w zakładce Ogólne/ Cennik, należy wybrać produkt, którego cena ma być dyktowana indywidualnie dla kontrahenta. W obszarze Pozycja Cennika/Ogólne/Ceny, wskazać przypisany wcześniej rodzaj prezentacji cen i ustawić go jako aktywny, nacisnąć Zapisz.

Po zakończeniu wszystkich modyfikacji, należy dokonać synchronizacji systemu ERP z Comarch e-Sklep.

Więcej o synchronizacji systemu Comarch ERP Optima z Comarch e-Sklep przeczytasz w artykule Współpraca z Comarch ERP Optima.

Czy ten artykuł był pomocny?