Istnieje kilka przyczyn dla których może pojawiać się taki komunikat:
- Komunikat często wskazuje na zablokowanie sklepu ze względu na zaległości finansowe. Klient otrzymuje stosowną informacje o zaległościach na początku miesiąca drogą mailową.
- Komunikat wystąpi również w przypadku:
- dodania błędnej domeny,
- zmiany nazwy domeny na błędną lub nieistniejącą,
- błędnego przekierowania domeny,
Wskazówka
Informacje dotyczące prawidłowej konfiguracji domeny znajdują się w artykułach Konfiguracja domeny oraz Adresu URL sklepu.
- Komunikat może pojawić się w przypadku błędu przeglądarki. Należy wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki (cache) i odświeżyć stronę wykonując kombinację klawiszy Ctrl + F5.
- Komunikat może również wystąpić w przypadku problemów z Certyfikatem SSL
- Właściciel sklepu uruchomił opcję Przerwa techniczna: Funkcja znajduje się w Panelu Administracyjnym/ Wygląd sklepu/ Ustawienia:
Czy ten artykuł był pomocny?
( 0 )
( 1 )