Komunikat – „Trwają pracę serwisowe, zapraszamy później”

Istnieje kilka przyczyn dla których może pojawiać się taki komunikat:

  • Komunikat często wskazuje na zablokowanie sklepu ze względu na zaległości finansowe. Klient otrzymuje stosowną informacje o zaległościach na początku miesiąca drogą mailową.
  • Komunikat wystąpi również w przypadku:
    • dodania błędnej domeny,
    • zmiany nazwy domeny na błędną lub nieistniejącą,
    • błędnego przekierowania domeny,
Wskazówka
Informacje dotyczące prawidłowej konfiguracji domeny znajdują się w artykułach Konfiguracja domeny oraz Adresu URL sklepu.
  • Komunikat może pojawić się w przypadku błędu przeglądarki. Należy wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki (cache) i odświeżyć stronę wykonując kombinację klawiszy Ctrl + F5.
  • Komunikat może również wystąpić w przypadku problemów z Certyfikatem SSL
  • W przypadku szablonu Topaz właściciel uruchomił opcję Przerwa techniczna: Funkcja znajduje się w Panelu Administracyjnym/ Wygląd sklepu/ Ustawienia:

Czy ten artykuł był pomocny?