Comarch e-Sklep w standardowej wersji posiada interfejs przetłumaczony na kilka* wersji językowych:
![]() polski |
![]() angielski |
![]() niemiecki |
![]() francuski |
Oznacza to, że wystarczy tylko aktywować wybrany język, a cały szablon sklepu zostanie automatycznie przetłumaczony. Administrator nie musi dokonywać żadnych dodatkowych tłumaczeń dla standardowych wersji językowych.
Aktywacja wersji językowych
Konfiguracja wersji językowych dostępna jest w panelu administracyjnym w sekcji Ustawienia > Ustawienia sklepu > Dane sklepu > Języki. Administrator sklepu ma możliwość wybrania wersji językowych, które chce udostępniać klientom oraz zmienić kolejność wyświetlania języka na interfejsie.
Dodatkowo, po wejściu na szczegóły danego języka można:
- zmienić domyślny język sklepu
- przypisać waluty do danego języka

Dodatkowe wersje językowe
Jeśli jest potrzeba przetłumaczenia interfejsu sklepu na inny język niż standardowe, należy posiadać wersję Enterprise Comarch e-Sklep lub wersję B2B. W podanych wersjach użytkownik ma możliwość dodania języków z poniższej listy wraz z tworzeniem własnych tłumaczeń:
- albański
- białoruski
- bułgarski
- chorwacki
- czeski
- duński
- estoński
- fiński
- grecki
- gruziński
- hiszpański
- holenderski
- islandzki
- japoński
- litewski
- łotewski
- macedoński
- norweski
- portugalski
- rumuński
- serbski
- słowacki
- słoweński
- szwedzki
- turecki
- węgierski
- włoski
Aby dodać język inny niż w standardzie należy użyć przycisku Dodaj nowy język i wybrać język na podstawie którego będą tworzone tłumaczenia.
Następnie po aktywacji języka należy samodzielnie dokonać tłumaczeń interfejsu sklepu w wybranych szablonie graficznym w menu Wygląd sklepu > Ustawienia > zakładka Tłumaczenia.