PayByNet – podstawowe informacje
System płatności internetowych PayByNet obsługuje wszystkie waluty zdefiniowane w sklepie.
Płatności na rynek polski.
Oferowane formy płatności:
- przelew
- płatność kartą
Do zintegrowania sklepu z systemem PayByNet konieczna jest rejestracja w systemie. Po podpisaniu umowy, zostaną przekazane dane potrzebne do logowania w panelu. Następnie należy skonfigurować sklep z systemem.
Adres serwisu: Paybynet.pl
Konfiguracja PayByNet: Konfiguracja
PayByNet w e-Sklepie
Jednym ze sposobów płatności jest PayByNet, parametry tej płatności można ustawić w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Płatności. Następnie należy kliknąć kafelek PayByNet, gdzie za pomocą przycisku Dodaj integrację można aktywować płatność.
Aktywacja płatności
Zakładka modyfikacji zawiera pola dzięki którym można zmienić status płatności, nazwę płatności, opis płatności w sklepie, zmienić przedział wartości brutto, który jest obsługiwany przez tę formę płatności, stawkę VAT, a także dodać grafikę prezentującą tę formę..
Za pomocą przycisku można przywrócić domyślą grafikę.
Konfiguracja płatności
W zakładce Integracje/ PayByNet można ustawić identyfikator (NIP) sprzedawcy wskazany w umowie na korzystanie z systemu PayByNet, hasło przekazane do systemu PayByNet przez upoważnionego przedstawiciela sprzedawcy, oraz przełączyć na tryb testowy.
W sekcji z danymi do konfiguracji płatności zostało ukryte pole Hasło. Pole wyświetla się w formie *****. W celu wprowadzenia danych w danym polu należy wybrać opcję Zmień dostępną po prawej stronie pola, wówczas pojawi się okno w którym można wprowadzić hasło. Wprowadzone dane należy zapisać. Po ponownym wejściu na stronę płatności pole znów będzie widoczne w formie *****.
Można również uzupełnić dane rachunku bankowego sklepu, takie jak numer konta, nazwę, kod pocztowy, miasto, ulicę, kraj. Dokonane zmiany należy zapisać.
Dodawanie sposobów płatności zostało opisane w artykule Konfiguracja płatności i dostaw.