Klarna

Klarna – podstawowe informacje

System płatności internetowych Klarna obsługuje wszystkie waluty zdefiniowane w e-Sklepie. Dzięki serwisowi możliwe jest także odroczenie płatności na 30 dni.

Do zintegrowania e-Sklepu z systemem Klarna konieczne jest zawarcie umowy. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na stronie serwisu: klarna.com.pl 

Klarna w e-Sklepie

Comarch e-Sklep umożliwia integrację z systemem płatności Klarna. Konfiguracji można dokonać w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Płatności/ Klarna.

Wskazówka
Korzystanie z płatności online wymaga bezpiecznego oraz szyfrowanego połączenia. Aby płatność działała prawidłowo należy zainstalować Certyfikat SSL w swoim e-Sklepie.

Aktywacja płatności

Aby aktywować płatność, należy przejść do zakładki Ustawienia/Płatności i dostawy/Płatności, a następnie wybrać kafelek Klarna. Możesz także skorzystać w innej ścieżki, wybierając Gotowe integracje/Płatności/Klarna, a następnie kliknąć na konfiguruj. Zakładka Ogólne zawiera pola, dzięki którym można zmienić status płatności, nazwę płatności w różnych językach (jeśli zostały one wcześniej aktywowane w menu Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Ogólne), zmienić przedział wartości brutto zamówienia, który jest obsługiwany przez tę formę płatności, a także dodać grafikę.

Za pomocą przycisku cmożna przywrócić domyślą grafikę.

Pamiętaj, aby dokonane zmiany zapisać dyskietką hd.

Konfiguracja płatności

Aby płatność powiodła się, należy poprawnie uzupełnić dane:

  • identyfikator użytkownika,
  • identyfikator projektu,
  • hasło projektu,
  • adres powrotu pozytywnego i błędnego,
  • adres raportów.
Wskazówka
Wszystkie wymienione dane znajdziesz po zalogowaniu do panelu serwisu Klarna.
W sekcji z danymi do konfiguracji płatności zostało ukryte pole Hasło projektu. W celu wprowadzenia danych w danym polu należy wybrać opcję Zmień, dostępną po prawej stronie pola, wówczas pojawi się okno w którym można wprowadzić hasło. Dane należy zapisać ikoną dyskietki, która znajduje się w prawym, górnym rogu strony. Po ponownym wejściu na stronę płatności pole znów będzie widoczne w formie *****.

Ogólne informacje związane z konfiguracją płatności znajdują się w artykule Konfiguracja płatności i dostaw.

Czy ten artykuł był pomocny?