Klarna – podstawowe informacje
System płatności internetowych Klarna obsługuje wszystkie waluty zdefiniowane w e-Sklepie. Dzięki serwisowi możliwe jest także odroczenie płatności na 30 dni.
Do zintegrowania e-Sklepu z systemem Klarna konieczne jest zawarcie umowy. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na stronie serwisu: klarna.com.pl
Klarna w e-Sklepie
Comarch e-Sklep umożliwia integrację z systemem płatności Klarna. Konfiguracji można dokonać w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Płatności/ Klarna.
Aktywacja płatności
Aby aktywować płatność, należy przejść do zakładki Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Płatności, a następnie wybrać kafelek Klarna i skorzystać z pomocy przycisku Dodaj integrację. Możesz także skorzystać w innej ścieżki, wybierając Integracje/ Dodaj integrację/ Klarna, a następnie kliknąć na Konfiguruj.
Zakładka Ogólne zawiera pola, dzięki którym można zmienić status płatności, nazwę płatności w różnych językach (jeśli zostały one wcześniej aktywowane w menu Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Dane sklepu/ Języki), zmienić przedział wartości brutto zamówienia, który jest obsługiwany przez tę formę płatności, a także dodać grafikę.
Za pomocą przycisku można przywrócić domyślą grafikę.
Pamiętaj, aby dokonane zmiany zapisać.
Konfiguracja płatności
Aby płatność powiodła się, w sekcji Integracje/ Klarna należy poprawnie uzupełnić dane:
- identyfikator użytkownika,
- identyfikator projektu,
- hasło projektu,
- adres powrotu pozytywnego i błędnego,
- adres raportów.
Ogólne informacje związane z konfiguracją płatności znajdują się w artykule Konfiguracja płatności i dostaw.