mTransfer

mTransfer – podstawowe informacje

System płatności internetowych mTransfer obsługuje walutę PLN.

Płatności na rynek polski.

Oferowane formy płatności:

  •  z konta indywidualnego lub firmowego w mBanku,
  •  z limitu karty kredytowej mBanku – również dla firm,
  •  z kredytu gotówkowego w mTransferze,
  •  z limitu kredytu odnawialnego w Twoim rachunku.

Do zintegrowania sklepu z systemem mTransfer konieczne jest zakończenie procesu rejestracji, której efektem jest 8-cyfrowy identyfikator, potrzebny do adresu URL, wywołującego przelew na rachunek sklepu. Następnie należy umieścić adres URL na stronie sklepu lub w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia przez klienta.

Adres serwisu: mtransfer

Adres pomocy: mtransfer pomoc

mTransfer w e-Sklepie

Jednym ze sposobów płatności jest mTransfer, parametry tej płatności można ustawić w panelu administracyjnym, w zakładce: Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Płatności/ mTransfer, gdzie za pomocą przycisku Dodaj integrację można aktywować płatność.

Uwaga
Od wersji 2021.2. e-Sklepu korzystanie z płatności online wymaga bezpiecznego oraz szyfrowanego połączenia. Aby płatność działała prawidłowo należy zainstalować Certyfikat SSL w swoim e-Sklepie.

 Aktywacja płatności

Zakładka modyfikacji zawiera pola dzięki którym można zmienić status płatności, nazwę płatności, opis płatności w sklepie, zmienić przedział wartości brutto, który jest obsługiwany przez tę formę płatności, stawkę VAT, a także dodać grafikę prezentującą tę formę.

Za pomocą przycisku c można przywrócić domyślą grafikę.

Uwaga
Pamiętaj, aby dokonane zmiany zapisać.

Konfiguracja płatności

W zakładce modyfikacji należy ustawić 8-cyfrowy identyfikator nadany w chwili rejestracji usługi. Identyfikator prezentowany jest po zalogowaniu się do serwisu mBanku i wejściu w zakładkę. Podany jest w niej również adres serwisu płatności, adres powrotu błędnego, oraz adres powrotu pozytywnego. Dokonane zmiany należy zapisać.

Wskazówka
W celu wymiany danych pomiędzy e-Sklepem a serwisem płatności należy adres powrotu pozytywnego oraz błędnego dostępny w panelu administracyjnym uzupełnić w danych do konfiguracji po stronie serwisu płatności.

Dodawanie sposobów płatności zostało opisane w artykule Konfiguracja płatności i dostaw.

Czy ten artykuł był pomocny?