Dlaczego klienci przy składaniu zamówienia otrzymują komunikat: „Tymczasowo nie można składać zamówień”?

Powodem takiego komunikatu jest niepoprawnie skonfigurowana macierz dostaw lub nieprawidłowo skonfigurowane konto e-mail.

Dla każdego kraju wprowadzonego do macierzy wymagane jest przypisanie przynajmniej jednego sposobu dostawy.

Dla każdego sposobu dostawy wprowadzonego do macierzy wymagane jest przypisanie przynajmniej jednej formy płatności.

Powyższe można zweryfikować w panel administracyjnym w menu Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Koszty dostaw i płatności. Więcej o ustawieniach dostaw i płatności dowiesz się z artykułu Konfiguracja płatności i dostaw.

Jeżeli macierz dostaw jest poprawna (zgodna z dokumentacją), zweryfikuj, czy poprawnie zostało skonfigurowane konto pocztowe w panelu administracyjnym Comarch e-Sklep. Wyślij wiadomość testową z poziomu Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Ogólne/ Adres poczty elektronicznej z obszaru Konto e-mail e-Sklepu. Podczas wysyłki tej wiadomości użyj adresu e-mail w innej domenie, niż ta, w której skonfigurowano konto sklepu. Więcej informacji na temat konfiguracji konta e-mail w e-Sklepie uzyskasz z tego artykułu.

Czy ten artykuł był pomocny?