Dlaczego klienci przy próbie rejestracji otrzymują komunikat: „Konto nie zostało utworzone […]. Prosimy spróbować ponownie później.” ?

Komunikat najczęściej oznacza, iż posiadasz nieprawidłowo skonfigurowane konto e-mail w swoim e-Sklepie.

Kiedy pojawi się taki komunikat zweryfikuj:

  • Czy jest skonfigurowane konto e-mail w sekcji: Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Dane sklepu/ Ustawienia poczty,
  • Czy Konto e-mail jest skonfigurowane poprawnie ? (np. zła nazwa odbiorcy, serwer smtp, zły port)
  • Ponownie przeprowadź proces konfiguracji konta e-mail w e-Sklepie zgodnie z instrukcją dostępną w artykule Konfiguracja konta e-mail.
  • Sprawdź, czy uda Ci się wysłać wiadomość testową na zewnętrzną skrzynkę mailową (inną niż w domenie, w której posiadasz główne konto e-mail w e-Sklepie).

W przypadku jeśli powyższe warunki są spełnione i przy próbie wysłania wiadomości testowej pojawia się komunikat z błędem napisz do nas poprzez stronę asysta.comarch.pl. W wiadomości załącz informacje, na temat zweryfikowanych obszarów oraz odpowiedni zrzuty ekranu.

Czy ten artykuł był pomocny?