Komunikat najczęściej oznacza, iż posiadasz nieprawidłowo skonfigurowane konto e-mail w swoim e-Sklepie.
Kiedy pojawi się taki komunikat zweryfikuj:
- Czy jest skonfigurowane konto e-mail w sekcji: Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Dane sklepu/ Ustawienia poczty,
- Czy Konto e-mail jest skonfigurowane poprawnie ? (np. zła nazwa odbiorcy, serwer smtp, zły port)
- Ponownie przeprowadź proces konfiguracji konta e-mail w e-Sklepie zgodnie z instrukcją dostępną w artykule Konfiguracja konta e-mail.
- Sprawdź, czy uda Ci się wysłać wiadomość testową na zewnętrzną skrzynkę mailową (inną niż w domenie, w której posiadasz główne konto e-mail w e-Sklepie).
W przypadku jeśli powyższe warunki są spełnione i przy próbie wysłania wiadomości testowej pojawia się komunikat z błędem napisz do nas poprzez stronę asysta.comarch.pl. W wiadomości załącz informacje, na temat zweryfikowanych obszarów oraz odpowiedni zrzuty ekranu.