Wstęp
W Comarch e-Sklep dostępna jest możliwość dodawania załączników podczas korzystania z formularza kontaktowego przez Klienta. Funkcja obsługiwana jest w szablonach Szafir oraz Topaz. Aktywacja tej funkcji pozwala na dodawanie załączników do formularza o określonym typie, które później widoczne są dla Sprzedawcy oraz obsługi e-Sklepu.
Zastosowanie
Szybki i łatwy kontakt, jaki Klient może uzyskać ze sprzedawcą jest jednym z kluczowych elementów wpływającym na jego zadowolenie i zaufanie wobec sklepu. Przyjazny formularz kontaktowy pozwoli na szybką komunikację między Klientem a sklepem. Możliwość dodania załącznika podczas tworzenia wiadomości może znacznie ułatwić przekazanie istotnych informacji oraz szczegółowo zobrazować myśli Klienta.
Kto może używać tej funkcji?
Aby móc używać tej funkcjonalności należy posiadać:
- Comarch e-Sklep w wersji B2B lub Enterprise,
- aktualną wersję szablonu graficznego Szafir lub Topaz.
Konfiguracja
Aby włączyć funkcję należy w panelu administracyjnym w Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Ogólne aktywować parametr Załączniki do formularza kontaktowego.
Po włączeniu opcji, podczas wypełniania formularza kontaktowego Klient będzie miał możliwość dodania wybranych załączników:
Załączniki muszą spełniać określone wymagania, aby zostały dołączone w formularzu:
- Maksymalnie można dołączyć do zamówienia 5 załączników.
- Dopuszczalny maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 512KB.
- Dopuszczalne formaty plików to:
- Pliki pdf,
- Obrazki: jpg, jpe, jpeg, jfif,
- Dokumenty: doc, docx, odt,
- Arkusz kalkulacyjny: xls, xlsx, ods,
- Pliki csv,
- Pliki txt.
Tak załączone pliki będą wyświetlane:
- w wiadomości e-mail „Zapytanie ze strony kontakt”.