Wstęp
W szablonie Szafir możliwe jest posiadanie wielu list zakupów. Funkcja dostępna jest tylko dla zalogowanych klientów. Umożliwia ona zaplanowanie zakupów z wyprzedzeniem w uporządkowany sposób poprzez tworzenie list na różne okazje i ustawianie dla nich daty przypomnienia.
Wiele list zakupów dostępne jest od wersji sklepu 2024.5 oraz wersji szablonu Szafir 2024.5.
Jak dodać towary do listy zakupów?
Dodawanie towaru do listy zakupowej jest możliwe przez kliknięcie na karcie towaru w przycisk Dodaj do Listy zakupów.
Kiedy klient nie ma jeszcze utworzonej listy zakupów
Po kliknięciu w przycisk Dodaj do Listy zakupów, kiedy nie ma jeszcze utworzonej listy zakupów pojawia się okno z prośbą o nadanie nazwy liście zakupów:
Kliknięcie w przycisk Dodaj powoduje dodanie towaru do nowo utworzonej listy.
Kiedy klient ma już utworzoną listę zakupów
Po kliknięciu w przycisk Dodaj do Listy zakupów, kiedy istnieje już jakaś lista zakupowa pojawia się okno z prośbą o wybranie listy, do której ma zostać dodany towar. Klient nadal ma możliwość utworzenia nowej listy poprzez kliknięcie w przycisk + Nowa lista:
Kliknięcie w przycisk Dodaj powoduje dodanie towaru do wybranej lub nowo utworzonej listy.
Co można zrobić na liście wszystkich list zakupów?
Na widoku wszystkich list zakupów klient ma możliwość: W szczegółach konkretnej listy zakupowej klient ma możliwość: W panelu administracyjnym znajduje się miejsce, w którym jako administrator możesz zmienić treść przypomnienia e-mailowego o zakupie towarów z listy zakupowej. Możesz to zrobić w: Ustawienia (1) > Treści formalne (2) > Wysyłka e-mail i SMS (3) > Przypomnienie o zakupach (4). Po kliknięciu w Przypomnienie o zakupach wybierz opcję Przypomnienie o liście zakupów (od wersji 2024.5). Więcej o edycji wiadomości e-mail przeczytasz w artykule: Szablon i treści wiadomości e-mail.
Co można zrobić w szczegółach listy zakupów?
Szablon przypomnienia e-mailowego o zakupie towarów z listy zakupów