Regulamin e-Sklepu

Dodawanie regulaminu

Regulamin to obowiązkowy element każdego e-Sklepu, dlatego ważne jest by był stworzony jeszcze przed rozpoczęciem działalności. Osoba ustalająca jego treść powinna zwrócić szczególną uwagę, na jego poprawność pod względem merytorycznym i prawnym (w szczególności pod względem klauzul niedozwolonych).

Regulamin do e-Sklepu można wprowadzić w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Treści.

t

W kolejnym kroku pojawi się panel, w którym należy wybrać zakładkę Regulamin i inne, a następnie w polu Standardowe, kliknąć Regulamin sklepu.

Zobacz jak dodać regulamin sklepu w artykule o edycji regulaminów.

Edycja regulaminu

W celu edycji obecnego regulaminu, należy kliknąć przycisk ZMIEŃ TREŚĆ, a następnie postępować analogicznie jak w przypadku dodawania nowego regulaminu, po czym zapisać wersję przyciskiem ZAPISZ I PUBLIKUJ, jeżeli po utworzeniu regulaminu ma nastąpić jego publikacja, lub przycisk Zapisz bez publikacji jeżeli regulamin ma zostać opublikowany w późniejszym terminie.

Archiwum

Regulamin w panelu sklepu jest wersjonowany, oznacza to że poprzednie wersje regulaminu są zachowywane po to, by była możliwość podglądu regulaminu, który występował w poprzednim okresie.

Aby otworzyć poprzednie wersje regulaminu należy kliknąć przycisk Wybierz wersję, rozwiną się wtedy wszystkie wersje regulaminów, które występowały poprzednio.

n

Czy ten artykuł był pomocny?