Powiadomienia SMS – jak je skonfigurować?

W zakładce Powiadomienia SMS można skonfigurować Pakiet e-Sklep SMS Pro – powiadomienie SMS.

Zakładka Pakiet e-Sklep SMS Pro – powiadomienie SMS znajduje się w panelu administracyjnym, w sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Ogólne/ Pakiet e-Sklep SMS Pro – powiadomienie SMS.


Po kliknięciu w zakładkę Aktywuj dodatek, wyświetla się okno, w którym należy należy podać id klienta Comarch i PIN, znajdujący się na certyfikacie otrzymywanym podczas zakupu sklepu. Po uzupełnieniu danych należy je zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ KLIENTA COMARCH.

Po zapisaniu danych pojawi się zakładka, w której należy za pomocą suwaka aktywować nadawcę SMS.

Za pomocą przycisku Nadawca SMS można ustawić nazwę nadawcy oraz uzupełnić niezbędne oświadczenia. Zmiana nazwy Nadawcy SMS jest możliwa po upływie 30 dni od dnia wprowadzenia nazwy Nadawcy.

Za pomocą przycisku Powiadomienia SMS do sklepu można ustawić numer telefonu. Dokonane zmiany należy zapisać przyciskiem ZAPISZ.

dd

Klikając przycisk Zamów dodatek SMS, można wybrać liczbę pakietów SMS, w którego skład wchodzi 300 SMS. Dokonany wybór należy zatwierdzić przyciskiem ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.

Uwaga
Jeśli dodatek Pakiet e-Sklep SMS Pro nie został aktywowany, sklep zablokuje możliwość składania zamówienia na pakiet SMSów. Przy próbie złożenia zamówienia dla nieskonfigurowanego konta, wyświetli się odpowiedni komunikat.

Informacje na temat wiadomości SMS, wysyłanych z e-Sklepu znajdziesz również w artykule: E-mail i SMS.

Aktywacja dodatku SMS została opisana w artykule Pakiet e-Sklep SMS Pro – powiadomienie SMS.

Czy ten artykuł był pomocny?