Jak zanonimizować klienta?

W Comarch e-Sklep istnieje funkcja anonimizacji klienta. Aby dokonać usunięcia należy w Panelu Administracyjnym przejść do Klienci/ Twoi klienci i tam zaznaczyć kontrahenta. Następnie należy kliknąć w przycisk Anonimizuj. Podczas anonimizacji kontrahenta zostaną usunięte udzielone dla niego rabaty w Comarch e-Sklep oraz rabaty z systemu ERP.
Funkcja anonimizacji jest nieodwracalna. Klient po anonimizacji może ponownie założyć konto.

Uwaga
Można zanonimizować jedynie kontrahenta, który posiada zrealizowane lub anulowane zamówienia. Po dokonaniu anonimizacji kontrahenta w e-Sklep musisz również zanonimizować takiego kontrahenta po stronie systemu ERP.

Po wybraniu kontrahenta oraz wybraniu parametru Anonimizuj pojawi się komunikat, który przypomina o konieczności anonimizacji kontrahenta w systemie ERP. Po kliknięciu Anonimizuj, dane kontrahenta zostaną nieodwracalnie usunięte.

Czy ten artykuł był pomocny?