Jak skonfigurować działy na formularzu kontaktowym?

Odpowiadaj sprawniej na pytania swoich Klientów, korzystając z funkcji działów na formularzu kontaktowym w e-Sklepie. Pozwala ona na kierowanie wiadomości bezpośrednio do konkretnych komórek organizacyjnych w Twojej firmie np. księgowości, działu sprzedaży, reklamacji. Dzięki temu pytania będą trafiać od razu do właściwych działów, a Twoja firma skróci czas reakcji na wiadomości kontrahentów.

Funkcja ta jest dostępna w standardowych szablonach Comarch e-Sklep od aktualizacji z dnia 1.07.2024 (wersja 2024.3).

Działy powiążesz z odrębnymi adresami e-mail, dzięki temu wiadomości z formularza kontaktowego trafią od razu do właściwego adresata. Po skonfigurowaniu funkcji Klient musi obowiązkowo wskazać dział, do którego kieruje zapytanie:

Aby skonfigurować działy w formularzu kontaktowym należy:

  • posiadać aktualny szablon Comarch lub zmodyfikować go zgodnie z artykułem o dodawaniu wyboru działu na formularzu kontaktowym,
  • w panelu administracyjnym: Ustawienia/ Treści formalne/ Wysyłka e-mail i SMS należy przejść na kafel Zapytanie ze strony kontakt, a następnie do zakładki Adresy e-mail działów:

  • dodać nowy dział za pomocą przycisku Dodaj adres,

  • podać adres e-mail oraz nazwę działu w wybranym języku, która będzie wyświetlana w formularzu kontaktowym,

  • wprowadzone dane zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

Działy widoczne na formularzu kontaktowym są sortowane na liście rozwijanej alfabetycznie po kolumnie Nazwa.

Jeżeli do formularza kontaktowego nie zostaną dodane działy, formularz będzie funkcjonował w podstawowym zakresie (zapytanie trafi do skrzynki pocztowej adresu podanego jako główny w konfiguracji konta e-mail).

Czy ten artykuł był pomocny?