Facebook – dostępne integracje

Wstęp

Facebook to najbardziej popularny na świecie serwis społecznościowy, który umożliwia użytkownikom dzielenie się treściami i wchodzenie w interakcję. Codziennie miliony osób loguje się do systemu, dzięki czemu jest to kluczowe miejsce do promowana swojego biznesu dla przedsiębiorców. Ze względu na liczne integracje z e-Sklepem, szczególne znacznie posiada w branży e-commerce.

Integracje z Facebookiem – ustawienia w panelu administracyjnym

Poniżej przedstawione są integracje dostępne w Comarch e-Sklep:

  • Facebook Sklep – zakładka na fanpage, która umożliwia przeglądanie produktów. W celu dokonania zakupu, jest możliwe w łatwy sposób przekierowanie klienta do karty towarowej na e-Sklepie. Integracja z Comarch e-Sklep umożliwia wygenerowanie pliku z towarami, który należy dodać do katalogu produktów w sklepie utworzonym przez Menadżer Sprzedaży, bądź posiadanie sklepu jako aplikacji w Facebook Developers.
  • Facebook Pixel – narzędzie analityczne, które pomaga mierzyć działania podejmowane przez użytkowników z Facebooka na e-Sklepie, w tym dodanie do koszyka, wyświetlenie zawartości, czy też zakup. Szczegóły konfiguracji znajdują się w artykule Facebook Pixel.
  • Logowanie się za pomocą Facebooka do sklepu – umożliwia utworzenie konta na e-Sklepie na postawie konta na Facebooku. Więcej informacji jest w artykule Logowanie do sklepu za pomoca konta Google i Facebook.

Konfiguracja integracji z Facebookiem znajduje się w panelu administracyjnym e-Sklepu w menu Ustawienia/ Ustawienia sklepu/Facebook.

Integracje z Facebookiem – ustawienia w szablonach

W Comarch e-Sklep możliwe jest także skonfigurowanie dodatkowych funkcji w szablonach. W ramach integracji z Facebookiem możliwe jest dodanie do szablonu:

  • Przekierowanie do Facebook w stopce – możliwość dodania logo Facebook w stopce sklepu, która po kliknięciu umożliwia przejście do wybranej strony Facebooka. Więcej informacji na temat integracji znajduje się w artykule Jak dodać media społecznościowe do stopki w szablonie?

Czy ten artykuł był pomocny?