Wstęp
TikTok Pixel to specjalny kod JavaScript, który monitoruje kluczowe działania użytkowników, takie jak przeglądanie produktów, dodawanie ich do koszyka czy finalizacja zamówienia. Dzięki temu możesz lepiej dopasować reklamy, docierając do odpowiednich odbiorców i zwiększając efektywność swoich kampanii. Proces integracji jest szybki i intuicyjny
Wykorzystaj moc TikToka i docieraj do nowych klientów z precyzyjnie targetowanymi reklamami!
Obsługiwane zdarzenia
W ramach integracji ze TikTok Pixel w Comarch e-Sklep obsługujemy zdarzenia:
- PlaceAnOrder – zdarzenie odnotowujące zakup produktu,
- AddToCart – zdarzenie odnotowujące dodanie produktu do koszyka,
- CompletePayment – zdarzenie odnotowujące dokończoną z sukcesem płatność online,
- ViewContent – zdarzenie odnotowujące wyświetlenie produktu,
- InitiateCheckout – zdarzenie odnotowujące przejście do koszyka,
- Search – zdarzenie odnotowujące szukanie towarów,
- VirtualPageView – zdarzenie odnotowujące poszczególne kroki w koszyku.
Kto może korzystać z tej opcji?
Integracja jest dostępna we wszystkich wariantach Comarch e-Sklep: Light, Standard, Enterprise oraz B2B.
Aby móc śledzić aktywność swoich Klientów należy posiadać również aktualny (opublikowany po 31.03.2025) szablon graficzny Comarch:
- Rubin (B2B)
- Szafir (B2B)
- Topaz
- lub One Page Shop.
Jak zintegrować TikTok Pixel z Comarch e-Sklep?
Do integracji potrzebujesz:
- Pixel ID ze swojego konta TikTok,
- Token,
- Skrypt Pixela.
Krok 1. W panelu administracyjnym przejdź do sekcji Menu> Integracje wybierz TikTok Pixel i rozpocznij konfigurację.

Krok 2. Uzupełnij Pixel ID, Token i Skrypt konfiguracyjny, a następnie Dodaj integrację.

Gotowe! Właśnie dodałeś integrację TikTok Pixel w swoim e-Sklepie.