Media społecznościowe. Jak dodać je do stopki?
Media społecznościowe pomagają w dotarciu do wielu odbiorców. Dzięki nim możliwe jest także sprecyzowanie grupy docelowej. Dodatkowo spójna kreacja mediów społecznościowych ze sklepem internetowym może być wykorzystana jako działanie brandingowe. Jeśli prowadzisz profil na Facebooku, Instagramie, tweetujesz albo posiadasz kanał na YouTube, to pochwal się tym w stopce Twojego szablonu.
Aby podłączyć portal społecznościowy, klikając w jego logo, należy zalogować się do panelu administracyjnego i dokonać odpowiedniej konfiguracji. W pierwszej kolejności zaloguj się do panelu administracyjnego. Przejdź do sekcji Wygląd sklepu/ Ustawienia/ Nagłówek i stopka. Wyświetli się opcja wyboru portali:
Przejdź do szczegółów logotypu wybranego portalu, który chcesz podłączyć do e-Sklepu. W miejscu ’# 'w kodzie wklej link do swojego portalu. Dzięki temu możliwe będzie przekierowanie użytkownika do konkretnego medium społecznościowego.
Po dokonaniu modyfikacji wystarczy zapisać zmiany i podejrzeć efekty. Zapisz zmiany. Przejdź do stopki na stronie Twojego e-sklepu i sprawdź, czy po kliknięciu logo wybranego portalu społecznościowego następuje przekierowanie na odpowiednią stronę.
Dane do logowania:
login: demo@comarch.pl
hasło: demo
Nieużywane odnośniki możesz usunąć. Aby to zrobić, edytuj odpowiednią ikonę, po czym wybierz Więcej, a następnie naciśnij Usuń. Możesz także przywrócić usunięte domyślnie ustawione portale. Wystarczy, że naciśniesz przycisk Ustaw wartości domyślne. Po dokonaniu modyfikacji zapisz zmiany.