eService

eService – podstawowe informacje

System płatności internetowych eService obsługuje wszystkie waluty zdefiniowane w sklepie, czyli: PLN, USD, EUR, GBP, CHF, DKK, SEK, NOK, CAD, CZK, HRK, HUF, JPY, RON, RUB, TRY.

Bramka płatnicza eService oferuje:

  • płatności poprzez Visa, Mastercard, PayPal,
  • szybkie przelewy online,
  • płatności za pomocą BLIK,
  • portfele elektroniczne: MasterPass, Google Pay, Apple Pay,
  • generator linków – SafeLink,
  • możliwość zapisu karty – OneClick,
  • płatności mobilne – mCommerce,
  • atrakcyjne warunki cenowe,
  • brak opłat za uruchomienie płatności w sklepie internetowym oraz przelewy środków z transakcji na rachunek rozliczeniowy.
  • możliwość jednoczesnego podpisania umowy na terminal płatniczy (nawet do 12 miesięcy za darmo) i obsługę płatności w sklepach internetowych, aplikacji mobilnej, sklepach stacjonarnych.
  • obsługa płatności elektronicznych w sklepach internetowych, aplikacji mobilnej i sklepach stacjonarnych.

Do zintegrowania sklepu z bramką płatniczą konieczne jest zawarcie umowy z eService.

Wskazówka
Dzięki współpracy Comarch S.A z operatorem płatności eService, już od 26.11.2021 nasi Klienci mogą uzyskać atrakcyjne warunki umowy, do których należą:
  • korzystanie z płatności online za 0zł przez pierwsze dwa miesiące współpracy,
  • po okresie 2 miesięcy – atrakcyjna prowizja w wysokości zaledwie 1,15%.
  • darmowa aktywacja bramki płatniczej,
  • darmowe przelewy środków oraz zwroty przez cały okres trwania umowy.

Aby skorzystać z oferty promocyjnej należy skorzystać z formularza rejestracyjnego eService dla Comarch e-Sklep.

Więcej informacji o rozwiązaniu bramki płatniczej znajdziesz w formularzu.
Strona eService: www.eservice.pl, tel.: 22 229 29 44.

eService w e-Sklepie

Jednym ze sposobów płatności on-line jest eService. Parametry tej płatności można ustawić w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Płatności/ eService

Wskazówka
Korzystanie z płatności online wymaga bezpiecznego oraz szyfrowanego połączenia. Aby płatność działała prawidłowo należy zainstalować Certyfikat SSL w swoim e-Sklepie.

Aktywacja płatności

Zakładka Ogólne zawiera pola, dzięki którym można zmienić status płatności, nazwę płatności oraz język. Możliwe jest również dodanie tytułu przelewu (do którego zostało dodane makro @OrderId@, przekazujące do serwisu płatności numer danego zamówienia), opisu płatności w sklepie, zmiana przedziału wartości brutto zamówienia, które jest obsługiwane przez tę formę płatności, stawkę VAT, a także edytować grafikę prezentującą tę formę.

Za pomocą przycisku c można przywrócić domyślną grafikę. Pamiętaj, aby dokonane zmiany zapisać dyskietką hd.

Konfiguracja płatności

W poniższej sekcji można uzupełnić wymagane dane, takie jak:

  • numer MID,
  • numer API_PASS,
  • numer BRAND_ID .

Od wersji 2020.3 w sekcji z danymi do konfiguracji płatności zostało ukryte pole API_PASS. Pole wyświetla się w formie *****. W celu wprowadzenia danych w danym polu należy wybrać opcję Zmień dostępną po prawej stronie pola, wówczas pojawi się okno w którym można wprowadzić API_PASS. Wprowadzone dane należy zapisać ikoną dyskietki w prawym górnym rogu strony. Po ponownym wejściu na stronę płatności pole znów będzie widoczne w formie *****.

W sekcji znajdują się również: parametr włączający tryb testowy oraz pole z adresem serwisu płatności.

Zgody

W zakładce Zgody istnieje możliwość utworzenia oraz modyfikacji zgód dla serwisu eService. Administrator Comarch e-Sklepu może modyfikować:

  • czy zgoda jest aktywna,
  • czy zgoda jest obowiązkowa,
  • czy ma się wyświetlać w formie oświadczenia,
  • nazwę zgody (w zależności od wybranego języka),
  • treść zgody,
  • nazwę zmiennej (zgodnej z zmienną w serwisie płatności),
  • wartość zmiennej.

Dodawanie sposobów płatności zostało opisane w artykule: Konfiguracja płatności i dostaw.

Czy ten artykuł był pomocny?