eService – podstawowe informacje
System płatności internetowych eService obsługuje wszystkie waluty zdefiniowane w sklepie, czyli: PLN, USD, EUR, GBP, CHF, DKK, SEK, NOK, CAD, CZK, HRK, HUF, JPY, RON, RUB, TRY.
Bramka płatnicza eService oferuje:
- płatności poprzez Visa, Mastercard, PayPal,
- szybkie przelewy online,
- płatności za pomocą BLIK,
- portfele elektroniczne: MasterPass, Google Pay, Apple Pay,
- generator linków – SafeLink,
- możliwość zapisu karty – OneClick,
- płatności mobilne – mCommerce,
- atrakcyjne warunki cenowe,
- brak opłat za uruchomienie płatności w sklepie internetowym oraz przelewy środków z transakcji na rachunek rozliczeniowy.
- możliwość jednoczesnego podpisania umowy na terminal płatniczy (nawet do 12 miesięcy za darmo) i obsługę płatności w sklepach internetowych, aplikacji mobilnej, sklepach stacjonarnych.
- obsługa płatności elektronicznych w sklepach internetowych, aplikacji mobilnej i sklepach stacjonarnych.
Do zintegrowania sklepu z bramką płatniczą konieczne jest zawarcie umowy z eService.
- korzystanie z płatności online za 0zł przez pierwsze dwa miesiące współpracy,
- po okresie 2 miesięcy – atrakcyjna prowizja w wysokości zaledwie 1,15%.
- darmowa aktywacja bramki płatniczej,
- darmowe przelewy środków oraz zwroty przez cały okres trwania umowy.
Aby skorzystać z oferty promocyjnej należy skorzystać z formularza rejestracyjnego eService dla Comarch e-Sklep.
Więcej informacji o rozwiązaniu bramki płatniczej znajdziesz w formularzu.
Strona eService: www.eservice.pl, tel.: 22 229 29 44.
eService w e-Sklepie
Jednym ze sposobów płatności on-line jest eService. Parametry tej płatności można ustawić w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Płatności/ eService
Aktywacja płatności
Zakładka Ogólne zawiera pola, dzięki którym można zmienić status płatności, nazwę płatności oraz język. Możliwe jest również dodanie tytułu przelewu (do którego zostało dodane makro @OrderId@, przekazujące do serwisu płatności numer danego zamówienia), opisu płatności w sklepie, zmiana przedziału wartości brutto zamówienia, które jest obsługiwane przez tę formę płatności, stawkę VAT, a także edytować grafikę prezentującą tę formę.
Za pomocą przycisku można przywrócić domyślną grafikę. Pamiętaj, aby dokonane zmiany zapisać dyskietką
.
Konfiguracja płatności
W poniższej sekcji można uzupełnić wymagane dane, takie jak:
- numer MID,
- numer API_PASS,
- numer BRAND_ID .
Od wersji 2020.3 w sekcji z danymi do konfiguracji płatności zostało ukryte pole API_PASS. Pole wyświetla się w formie *****. W celu wprowadzenia danych w danym polu należy wybrać opcję Zmień dostępną po prawej stronie pola, wówczas pojawi się okno w którym można wprowadzić API_PASS. Wprowadzone dane należy zapisać ikoną dyskietki w prawym górnym rogu strony. Po ponownym wejściu na stronę płatności pole znów będzie widoczne w formie *****.
W sekcji znajdują się również: parametr włączający tryb testowy oraz pole z adresem serwisu płatności.
Zgody
W zakładce Zgody istnieje możliwość utworzenia oraz modyfikacji zgód dla serwisu eService. Administrator Comarch e-Sklepu może modyfikować:
- czy zgoda jest aktywna,
- czy zgoda jest obowiązkowa,
- czy ma się wyświetlać w formie oświadczenia,
- nazwę zgody (w zależności od wybranego języka),
- treść zgody,
- nazwę zmiennej (zgodnej z zmienną w serwisie płatności),
- wartość zmiennej.
Dodawanie sposobów płatności zostało opisane w artykule: Konfiguracja płatności i dostaw.