eService – podstawowe informacje
System płatności internetowych eService obsługuje wszystkie waluty zdefiniowane w sklepie, czyli: PLN, USD, EUR, GBP, CHF, DKK, SEK, NOK, CAD, CZK, HRK, HUF, JPY, RON, RUB, TRY.
Bramka płatnicza eService oferuje:
- płatności poprzez Visa, Mastercard, PayPal,
- szybkie przelewy online,
- płatności za pomocą BLIK,
- portfele elektroniczne: MasterPass, Google Pay, Apple Pay,
- generator linków – SafeLink,
- możliwość zapisu karty – OneClick,
- płatności mobilne – mCommerce,
- atrakcyjne warunki cenowe,
- brak opłat za uruchomienie płatności w sklepie internetowym oraz przelewy środków z transakcji na rachunek rozliczeniowy.
- możliwość jednoczesnego podpisania umowy na terminal płatniczy (nawet do 12 miesięcy za darmo) i obsługę płatności w sklepach internetowych, aplikacji mobilnej, sklepach stacjonarnych.
- obsługa płatności elektronicznych w sklepach internetowych, aplikacji mobilnej i sklepach stacjonarnych.
Do zintegrowania sklepu z bramką płatniczą konieczne jest zawarcie umowy z eService.
- korzystanie z płatności online za 0zł przez pierwsze dwa miesiące współpracy,
- po okresie 2 miesięcy – atrakcyjna prowizja w wysokości zaledwie 1,15%.
- darmowa aktywacja bramki płatniczej,
- darmowe przelewy środków oraz zwroty przez cały okres trwania umowy.
Aby skorzystać z oferty promocyjnej należy skorzystać z formularza rejestracyjnego eService dla Comarch e-Sklep.
Więcej informacji o rozwiązaniu bramki płatniczej znajdziesz w formularzu.
Strona eService: www.eservice.pl, tel.: 22 229 29 44.
eService w e-Sklepie
Jednym ze sposobów płatności on-line jest eService. Parametry tej płatności można ustawić w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Płatności/ eService, gdzie za pomocą przycisku Dodaj integrację można aktywować płatność.
Aktywacja płatności
Zakładka Ogólne zawiera pola, dzięki którym można zmienić status płatności, nazwę płatności oraz język. Możliwe jest również dodanie tytułu przelewu (do którego zostało dodane makro @OrderId@, przekazujące do serwisu płatności numer danego zamówienia), opisu płatności w sklepie, zmiana przedziału wartości brutto zamówienia, które jest obsługiwane przez tę formę płatności, stawkę VAT, a także edytować grafikę prezentującą tę formę.
Za pomocą przycisku [X] na grafice płatności i klikając na Przywróć domyślną grafikę w prawym górnym rogu pola można przywrócić domyślną grafikę. Pamiętaj, aby dokonane zmiany zapisać .
Konfiguracja płatności
W poniższej sekcji można uzupełnić wymagane dane, takie jak:
- numer MID,
- numer API_PASS,
- numer BRAND_ID .
Od wersji 2020.3 w sekcji z danymi do konfiguracji płatności zostało ukryte pole API_PASS. Pole wyświetla się w formie *****. W celu wprowadzenia danych w danym polu należy wybrać opcję Zmień dostępną po prawej stronie pola, wówczas pojawi się okno w którym można wprowadzić API_PASS. Wprowadzone dane należy zapisać ikoną dyskietki w prawym górnym rogu strony. Po ponownym wejściu na stronę płatności pole znów będzie widoczne w formie *****.
W sekcji znajdują się również: parametr włączający tryb testowy oraz pole z adresem serwisu płatności.
Zgody
W zakładce Zgody istnieje możliwość utworzenia oraz modyfikacji zgód dla serwisu eService. Administrator Comarch e-Sklepu może modyfikować:
- czy zgoda jest aktywna,
- czy zgoda jest obowiązkowa,
- czy ma się wyświetlać w formie oświadczenia,
- nazwę zgody (w zależności od wybranego języka),
- treść zgody,
- nazwę zmiennej (zgodnej z zmienną w serwisie płatności),
- wartość zmiennej.
Dodawanie sposobów płatności zostało opisane w artykule: Konfiguracja płatności i dostaw.