Atrybuty na zamówieniu w sklepie
W Comarch e-Sklep na zamówieniu w koszyku jest możliwość wyświetlenia dodatkowych atrybutów całego zamówienia (atrybuty nagłówka) oraz atrybutów na elementach zamówienia (wszystkie elementy zamówienia mają te same atrybuty).
Na zamówieniu w sklepie wyświetlane są atrybuty, które są udostępnione w sklepie i mają opcje edycji.
Ważne informacje dotyczące obsługi atrybutów na zamówieniu w sklepie:
-
- obsługiwane są następujące typy atrybutów: lista, tekst, liczba, data
- wyświetlają się tylko atrybuty edytowalne (klient przed złożeniem zamówienia podaje wartość danego atrybutu)
- atrybuty mogą być obowiązkowe i nieobowiązkowe (sprawdzane jest przed złożeniem zamówienia czy klient uzupełnił wymagany atrybut zamówienia/ atrybut na elementach zamówienia, jeśli nie, pojawia się komunikat o wymagalności atrybutu)
- kolejność wyświetlania atrybutów jest ustalana po stronie systemu Comarch ERP (jeżeli w systemie ERP nie ustalono kolejności, w sklepie atrybuty wyświetlane są w kolejności alfabetycznej)
Poniżej przykład z obsługi atrybutów nagłówka zamówienia i elementów zamówienia w Szablonie Szafir.
Atrybuty na szczegółach zamówienia w Profilu klienta
Po złożeniu zamówienia wartości atrybutów podane przez klienta na zamówieniu w sklepie przesyłane są do systemu Comarch ERP. Klient zarejestrowany ma możliwość podglądu zamówienia wraz z uzupełnionymi atrybutami w Profilu klienta.
Jeśli zamówienie może być przez klienta edytowalne – w trakcie edycji atrybuty zamówienia i elementów zamówienia są aktualizowane według najnowszej definicji atrybutów przesłanej z systemu Comarch ERP.
Na szczegółach zamówienia w Profilu klienta wyświetlane są także atrybuty tylko do odczytu (dodane na zamówieniu po stronie Comarch ERP).