Dodatkowe atrybuty na zamówieniu

Atrybuty na zamówieniu w sklepie

W Comarch e-Sklep na zamówieniu w koszyku jest możliwość wyświetlenia dodatkowych atrybutów całego zamówienia (atrybuty nagłówka) oraz atrybutów na elementach zamówienia (wszystkie elementy zamówienia mają te same atrybuty).

Uwaga
Opisana funkcja wyświetlania dodatkowych atrybutów na zamówieniu działa tylko z Comarch ERP Altum.
Uwaga
Atrybuty definiowane są w systemie Comarch ERP.
Na zamówieniu w sklepie wyświetlane są atrybuty, które są udostępnione w sklepie i mają opcje edycji.

Ważne informacje dotyczące obsługi atrybutów na zamówieniu w sklepie:

      • obsługiwane są następujące typy atrybutów: lista, tekst, liczba, data
      • wyświetlają się tylko atrybuty edytowalne (klient przed złożeniem zamówienia podaje wartość danego atrybutu)
      • atrybuty mogą być obowiązkowe i nieobowiązkowe (sprawdzane jest przed złożeniem zamówienia czy klient uzupełnił wymagany atrybut zamówienia/ atrybut na elementach zamówienia, jeśli nie, pojawia się komunikat o wymagalności atrybutu)
      • kolejność wyświetlania atrybutów jest ustalana po stronie systemu Comarch ERP (jeżeli w systemie ERP nie ustalono kolejności, w sklepie atrybuty wyświetlane są w kolejności alfabetycznej)

Poniżej przykład z obsługi atrybutów nagłówka zamówienia i elementów zamówienia w Szablonie Szafir.
Atrybuty na zamówieniu

Atrybuty na szczegółach zamówienia w Profilu klienta

Po złożeniu zamówienia wartości atrybutów podane przez klienta na zamówieniu w sklepie przesyłane są do systemu Comarch ERP. Klient zarejestrowany ma możliwość podglądu zamówienia wraz z uzupełnionymi atrybutami w Profilu klienta.

Jeśli zamówienie może być przez klienta edytowalne – w trakcie edycji atrybuty zamówienia i elementów zamówienia są aktualizowane według najnowszej definicji atrybutów przesłanej z systemu Comarch ERP.
Na szczegółach zamówienia w Profilu klienta wyświetlane są także atrybuty tylko do odczytu (dodane na zamówieniu po stronie Comarch ERP).

Czy ten artykuł był pomocny?