Dane sprzedawcy
W zakładce Dane sprzedawcy administrator ustawia wszystkie potrzebne dane sklepu takie jak dane identyfikacyjne, adresowe, czy też inne związane z prowadzoną działalnością internetową.
Dane Sprzedawcy można edytować w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Dane sprzedawcy.
Pojawi się wtedy okno, w którym będzie zaprezentowanie siedem głównych kategoriach, takich jak:
- Dane identyfikacyjne,
- Informacja o działalności gospodarczej,
- Adres pocztowy,
- Infolinia,
- Komunikatory,
- Informacje dodatkowe,
- Logotyp.
Dane identyfikacyjne
W tej zakładce należy wprowadzić dane identyfikacyjne, takie jak nazwę, skróconą nazwę, NIP oraz Regon, dokonane zmiany należy zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ.
W polu Nazwa i NIP zapisują się dane wprowadzone na formularzu RODO (formularz zamówienia e-Sklepu).
Informacja o działalności gospodarczej
W tej zakładce należy wprowadzić informacje o działalności gospodarczej, takie jak nazwę, numer KRS lub CEIDG oraz Organ rejestrujący, dokonane zmiany należy zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ.
Adres pocztowy
W tej zakładce należy wprowadzić informacje o adresie pocztowym, takie jak nazwę, ulicę, numer domu/lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj oraz szerokość geograficzną. Po uzupełnieniu szerokości geograficznej (w formacie 00,00000 00,00000) w wersji Liquid pojawi się mapka, na której widoczny będzie podany adres. Dokonane zmiany należy zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ.
Pola adresowe uzupełniają się w oparciu o dane wprowadzone na formularzu RODO (formularz zamówienia e-Sklepu).
Infolinia
W tej zakładce należy wprowadzić informacje dotyczące infolinii, takie jak numery telefonów oraz fax, dokonane zmiany należy zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ.
Komunikatory
W tej zakładce należy wprowadzić informacje dotyczące komunikatorów, takie jak dane do Skype, GG oraz ICQ, dokonane zmiany należy zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ.
Informacje dodatkowe
W tej zakładce należy wprowadzić informacje dodatkowe, które chcemy aby były widoczne dla klienta, dokonane zmiany należy zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ.
Logotyp
W tej zakładce należy wprowadzić grafikę, która będzie logotypem sklepu, za pomocą przycisku WYŚLIJ PLIK, dokonane zmiany należy zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ.
Może zainteresować Cię również artykuł: Skąd pobierane są dane kontaktowe?