Dane sklepu
W zakładce Dane sklepu administrator ustawia wszystkie potrzebne dane sklepu takie jak dane identyfikacyjne, adresowe, logotyp, język i waluty czy też inne związane z prowadzoną działalnością internetową, .
Dane Sprzedawcy można edytować w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Dane sklepu.
Pojawi się wtedy okno, w którym będą zaprezentowane cztery głównych kategoriach, takich jak:
- Dane kontaktowe (Podstawowe informacje, Infolinia i komunikatory, logotyp),
- Ustawienia poczty,
- Języki,
- Waluty,
Dane kontaktowe
W tej części należy wprowadzić dane identyfikacyjne, takie jak nazwę, skróconą nazwę, adres, NIP oraz Regon. Informacje o adresie pocztowym, takie jak nazwę, ulicę, numer domu/lokalu, kod pocztowy, miasto,kraj. Dokonane zmiany należy zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ.
ZAPISZ.
W polu Nazwa i NIP zapisują się dane wprowadzone na formularzu RODO (formularz zamówienia e-Sklepu).
Infolinia i komunikatory
W tej zakładce należy wprowadzić informacje dotyczące infolinii oraz komunikatorów, takie jak numery telefonów oraz fax, a także numer Skype. Dokonane zmiany należy zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ.
Logotyp
W tym polu należy wprowadzić grafikę, która będzie logotypem sklepu, za pomocą przycisku Zmień i wybrać plik graficzny, dokonane zmiany należy zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ.
Może zainteresować Cię również artykuł: Skąd pobierane są dane kontaktowe?