Cross-selling – sprzedaż krzyżowa (wiązana) w e-Sklepie

W szablonach Szafir i Topaz istnieje możliwość dodania elementu Cross-Selling (ang. sprzedaż krzyżowa). Jest to technika sprzedaży, która polega na zachęceniu klienta do zakupu produktu, który jest powiązany z tym, który właśnie przegląda lub kupił. W szablonie Szafir Cross-Selling realizowany jest za pomocą sekcji Inni kupili również wyświetlanej na każdej stronie produktu i Proponowane dla Ciebie dla strony z podziękowaniem po złożeniu zamówienia.

Natomiast w szablonie Topaz Cross-Selling realizowany jest za pomocą sekcji Wybrane dla Ciebie widocznej na stronie z podziękowaniem po złożeniu zamówienia.

Na podstawie analizy dotyczącej złożonych zamówień przez innych użytkowników, będą automatycznie generowane produkty, które mogłyby zainteresować danego kontrahenta.

W celu udostępnienia funkcji Cross-Selling w e-Sklepie, przejdź w panelu administracyjnym e-Sklepu do obszaru: Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Towary, parametr Cross-Selling. W tym miejscu wybierz okres sprzedaży dla którego zostanie przeprowadzona analiza sprzedawanych towarów, a następnie zatwierdź operację klikając Generuj.

W artykule Obsługa Cross-Sellingu dowiesz się więcej jak obsługiwać funkcje przy wykorzystaniu starszych wersji szablonów Comarch.

Czy ten artykuł był pomocny?