Cross-selling – sprzedaż krzyżowa (wiązana) w e-Sklepie

W szablonie Szafir od wersji 2019.6 oraz Topaz od wersji 2020.1 istnieje możliwość dodania elementu Cross-Selling dla strony z podziękowaniem za zakup thankyou.page. Dzięki tej funkcji kontrahentowi po złożeniu zamówienia w e-Sklepie poza podsumowaniem zamówienia wyświetlą się również proponowane towary.

W celu udostępnienia funkcji Cross-Selling w e-Sklepie, należy przejść w panelu administracyjnym e-Sklepu do obszaru: Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Towary, parametr Cross-Selling. W tym miejscu wybierz okres sprzedaży dla którego zostanie przeprowadzona analiza sprzedawanych towarów, a następnie kliknij Generuj. Na podstawie analizy dotyczącej złożonych zamówień przez innych użytkowników, będą automatycznie generowane produkty, które mogłyby zainteresować danego kontrahenta. Po złożeniu zamówienia takie produkty zostaną wyświetlone na stronie z podziękowaniem za złożenie zamówienia.

Wskazówka
W wersji 2021.1. zwiększono ilość znaków w pole wyświetlające nazwę zestawu promocyjnego utworzonego w systemie ERP do 512 znaków. Ilość znaków przeznaczonych na nazwę zestawu udostępnianego podczas synchronizacji została zwiększona do ilości znaków możliwych do wpisania w systemie ERP.

Czy ten artykuł był pomocny?