Rozbudowana stopka w szablonie Topaz – jak ją skonfigurować?

Wstęp

Stopka to jeden z podstawowych elementów każdego sklepu internetowego. Oprócz wymaganych informacji, które muszą się w niej znaleźć, może zawierać zbiór innych odniesień do konkretnych sekcji w Twoim e-Sklepie, do Twojego bloga lub profili w social mediach. Odnośniki mogą pozytywnie wpływać na wizerunek Twojego sklepu, przyczyniając się do wsparcia sprzedaży i generując większy ruch na stronie. Dlatego w Kreatorze Wyglądu obok dwóch standardowych widoków dodany został trzeci, bardziej rozbudowany. Dzięki niemu możesz jeszcze bardziej spersonalizować swój sklep poprzez uzupełnienie stopki w więcej przydatnych informacji.

Jak przystąpić do edycji stopki?

Po zaimportowaniu z Kreatora Wyglądu stopka będzie wyświetlać się w ograniczonym zakresie. Niezmiennie jej edycji dokonasz z perspektywy zakładek: Wygląd Sklepu/Ustawienia a następnie sekcji Nagłówek/Stopka. To tutaj zdecydujesz o ilości grup stron, konkretnych elementach w ich obrębie a następnie o kolejności w jakiej będą prezentować się w e-Sklepie. Również z tego poziomu dodasz odwołania do Twoich profili na portalach społecznościowych oraz ustawisz favicon dla swojego sklepu internetowego.

Więcej możliwości edycji stopki

Rozbudowana stopka w szablonie Topaz umożliwia dodanie większej ilości grup stron niż dotychczas. Dzięki temu z łatwością zamieścisz w niej wszystko czego potrzebujesz. Dodatkowo sekcję uzupełniono o grafiki partnerów logistycznych oraz obsługiwanych operatorów płatności.

Jak skonfigurować poszczególne elementy?

    • Elementy 1-5: dodawanie kolejnych grup stron oraz zmiana ich kolejności dokonywana jest poprzez sekcję Nagłówek/Stopka w Ustawieniach w obrębie zakładki Wygląd Sklepu. W obrębie danej grupy możesz dodawać konkretne strony poprzez kliknięcie przycisku Dodaj stronę ze sklepu.

Wskazówka
Zmiany kolejności poszczególnych grup odnośników lub zmiany danych odnośników w obrębie danej grupy dokonuje się metodą Przeciągnij i upuść.
    • Element 6: w celu edycji danych kontaktowych należy przejść w panelu e-Sklepu do zakładki Ustawienia/Ustawienia sklepu. Informacje o adresie e-mail pobierane są automatycznie z zakładki Ogólne z sekcji Konto e-mail sklepu. Aby dodać lub zmodyfikować numer telefonu konieczne jest wybranie zakładki Dane sprzedawcy, następnie Infolinia i zweryfikowanie pola Telefon.
    • Element 7: odwołania do portali społecznościowych dodajemy bez zmian. Więcej o tym znajdziesz tutaj.
    • Elementy 8-9: aby dodać informację o operatorach płatności oraz partnerach logistycznych należy wybrać zakładkę Wygląd Sklepu/Ustawienia/Bannery. Edycji dokonasz z perspektywy kafelków: Logistics Partners oraz Payment Operators poprzez dodanie właściwych grafik operatorów i partnerów.

Wskazówka
Zalecane parametry grafik dla operatorów płatności i partnerów logistycznych: szerokość maksymalna 64 px, rozszerzenie PNG.
    • Element 10: dane dotyczące firmy pobierane są z zakładki Ustawienia/Ustawienia sklepu/Dane sprzedawcy/Dane identyfikacyjne.

Czy ten artykuł był pomocny?