Produkty polecane

Na stronie głównej sklepu wyświetlane są produkty prezentowane jako polecane w Twoim sklepie.

Produkty które wyświetlają się w tym obszarze oznacza się odpowiednim parametrem na kartach towarowych w systemie ERP.

Więcej na temat dodawania atrybutów czasowych do produktów można przeczytać w poniższych artykułach:

Domyślnie w sekcji polecane wyświetlają się towary oznaczone w ERP atrybutem ‚rekomendacja sprzedawcy’

Jednak rodzaj wyświetlanych produktów możesz zmodyfikować dopasowując je do własnych upodobań. Dzięki temu na stronie głównej można zaprezentować nie tylko towary polecane, ale np. nowości, promocje, produkt z gazetki czy też wyprzedaż.

Zmianę rodzaju wyświetlanych produktów wykonuje się w Panelu administracyjnym. W tym celu należy edytować obiekt, który domyślnie wyświetla nowości zdefiniowane w systemie ERP.

Zaloguj się do Panelu administracyjnego i przejdź do obszaru Wygląd sklepu/ Ustawienia. Następnie użyj przycisku ‘Więcej’ i Edytuj Ustawienia zaawansowane. Przejdź do zakładki ‚Obiekty’ i edytuj obiekt productrecommended’.

Nowości i promocje w szablonie: 2 - lista obiektów

W edycji obiektu ‚productrecommended możesz zmienić typ wyświetlanych produktów wybierając je z listy rozwijanej.

Nowości i promocje w szablonie: 3 - nowości i promocje

Po zmianie zapisz swój wybór i opublikuj szablon, aby nowe produkty pojawiły się na stronie, w sekcji polecane.

Czy ten artykuł był pomocny?