Na stronie głównej sklepu wyświetlane są produkty prezentowane jako promocje w Twoim sklepie.
Produkty które wyświetlają się w tym obszarze oznacza się odpowiednim parametrem na kartach towarowych w systemie ERP.
Więcej na temat dodawania atrybutów czasowych do produktów można przeczytać w poniższych artykułach:
Jednak rodzaj wyświetlanych produktów możesz zmodyfikować dopasowując je do własnych upodobań. Dzięki temu na stronie głównej można zaprezentować nie tylko promocje, ale np. nowości, rekomendacje sprzedawcy, produkt z gazetki czy też wyprzedaż.
Zmianę rodzaju wyświetlanych produktów wykonuje się w Panelu administracyjnym. W tym celu należy edytować obiekt, który domyślnie wyświetla nowości zdefiniowane w systemie ERP.
Zaloguj się do Panelu administracyjnego i przejdź do obszaru Wygląd sklepu/ Ustawienia. Następnie użyj przycisku ‘Więcej’ i Edytuj Ustawienia zaawansowane. Przejdź do zakładki 'Obiekty’ i edytuj obiekt ’productnew’.
W edycji obiektu 'productnew’ możesz zmienić typ wyświetlanych produktów wybierając je z listy rozwijanej.
Po zmianie zapisz swój wybór i opublikuj szablon, aby nowe produkty pojawiły się na stronie.