Uzyskanie dostępu do nowego panelu administracyjnego
1. Dostęp do panelu administracyjnego Comarch e-Sklep
Panel administracyjny Comarch e-Sklep dostępny jest pod adresem.
2. Rejestracja do nowego panelu administracyjnego
Jeśli posiadasz już konto w SSO (Comarch Cloud Portal) to wystarczy, że zamówisz nasz sklep pod linkiem Sklep demo. W powitalnej wiadomości znajdziesz informacje o aktywacji 30-dniowego darmowego okresu próbnego dla systemu e-Sklep. Okres próbny umożliwi Ci testowanie wszystkich funkcji systemu. W e-mailu znajdziesz link do swojego sklepu oraz informacje o dostępie do panelu administracyjnego. Otrzymasz również szczegóły dotyczące opcji systemu ERP, które możesz przetestować, jeśli jeszcze z nich nie korzystasz.
Jeśli nie posiadasz konta w Comarch Cloud, w otrzymanym e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia na e-Sklep znajdziesz instrukcje dotyczące aktywacji.
Aby zalogować się do panelu administracyjnego, musisz aktywować swoje konto i ustalić hasło dostępu do e-Sklepu. Kliknij przycisk Aktywuj, aby rozpocząć.
Po aktywacji konta otrzymasz email:
Logowanie
W celu zalogowania się do panelu administracyjnego Comarch e-Sklep, należy przejść na stronę panel.comarchesklep.pl
Wystarczy podać adres e-mail i hasło, które zostały wprowadzone podczas zakładania konta w SSO.
Hasło
Nowe hasło powinno:
- składać się z minimum 8 znaków
- zawierać litery od A do Z oraz od a do z
- cyfry 0-9
- znaki specjalne: ‘ ! @ # $% ^ & * ( ) _+ = , – : [ ] ; { } . ?/
Panel administracyjny a wiele sklepów
W przypadku korzystania z więcej niż jednego sklepu, po zalogowaniu, w panelu administracyjnym można wybrać sklep, który chcemy konfigurować. Opcja taka znajduje się w nagłówku panelu. Po kliknięciu w znak „^„przy adresie sklepu, rozwinie się lista posiadanych sklepów.
Wszystkimi posiadanymi sklepami zarządza się z jednego panelu administracyjnego.