Jak udostępnić fakturę elektroniczną do zamówienia Allegro?

Co zrobić, aby faktura elektroniczna została przesłana do Klienta w serwisie Allegro?

Klient, jako kupujący musi:

  • wyrazić chęć otrzymania faktury podczas składania zamówienia, poprzez wybranie w zakładce „Dostawy i płatności”, opcji „Chcę otrzymać fakturę”.

Ty jako sprzedawca musisz:

  • utworzyć *kopię elektroniczną faktury w posiadanym systemie Comarch ERP i przesłać ją do e-Sklepu.

*Instrukcje, jak utworzyć odpowiedni dokument sprzedaży w wybranym systemie Comarch ERP znajdziesz w artykułach:

W ramach przekazywanych faktur elektronicznych, nie ma możliwości udostępnienia korekty faktury do serwisu Allegro.

Gdzie znajdziesz kopię faktury PDF ?

Przyklad

Panel Administracyjny:

Po przejściu do sekcji Sprzedaż/ Zamówienia wybierz zamówienie, a następnie przejdź do jego szczegółów. W prawym, górnym rogu dostępny będzie przycisk, dzięki któremu pobierzesz fakturę.

Strefa Klienta w serwisie Allegro

Gdy zostanie utworzona kopia elektroniczna faktury, wówczas po wykonaniu synchronizacji będzie ona możliwa do pobrania przez Klienta z poziomu szczegółów danego zamówienia w portalu Allegro.

Czy ten artykuł był pomocny?