Dodatek Comarch e-Sklep Sync nie działa, co może być przyczyną?

Jeżeli usługa Comarch e-Sklep Sync w Twoim sklepie nie funkcjonuje prawidłowo zweryfikuj zweryfikuj swój przypadek. Poniższa instrukcja pomoże Ci to sprawdzić.

  1. Czy posiadasz e-Sklep w wersji B2B?
  2. Gdy usługa jest zainstalowana, przeczytaj logi znajdujące się w folderze z zainstalowaną usługą w podfolderze logs i porównaj je z komunikatami z artykułu: Instalacja Comarch e-Sklep Sync – komunikaty.
  3. Zweryfikuj czy pliki ConfigWorkers.Json oraz InstallXXX.bat są uzupełnione w prawidłowy sposób (Gdzie XXX to nazwa Twojego systemu Comarch ERP).
  4. Hasło w pliku ConfigWorkers.Json dla erpDataLogin powinno być takie samo jak w pliku SqlCommon.sql, znajdującego się w folderze SQL. Hasło powinno mieć 12 znaków, jedną dużą, jedna małą literę, znak specjalny oraz cyfrę.

Więcej informacji na temat instalacji oraz wymagań usługi znajdziesz w artykule: Comarch e-Sklep Sync

Czy ten artykuł był pomocny?