Szablon Szafir (dedykowany dla B2B)

Rozbudowana stopka w szablonach Topaz i Szafir - jak ją skonfigurować?

Wstęp

Stopka to jeden z podstawowych elementów każdego sklepu internetowego. Oprócz wymaganych informacji, które muszą się w niej znaleźć, może zawierać zbiór innych odniesień do konkretnych sekcji w Twoim e-Sklepie, do Twojego bloga lub profili w social mediach. Odnośniki mogą pozytywnie wpływać na wizerunek Twojego sklepu, przyczyniając się do wsparcia sprzedaży i generując większy ruch na stronie. W Kreatorze wyglądu obok standardowych widoków znajduje się dodatkowy, który jest bardziej rozbudowany. W przypadku szablonu Topaz jest to trzeci widok (footer-3), zaś w przypadku Szafira - drugi widok (footer-2). Dzięki modyfikacji obszaru możesz jeszcze bardziej spersonalizować swój sklep poprzez uzupełnienie stopki w więcej przydatnych informacji.

Konfiguracja rozbudowanej stopki

Jak przystąpić do edycji stopki?

Po zaimportowaniu z Kreatora wyglądu stopka będzie wyświetlać się w ograniczonym zakresie. Niezmiennie jej edycji dokonasz z perspektywy zakładek: Wygląd Sklepu/Ustawienia a następnie sekcji Nagłówek/Stopka. To tutaj zdecydujesz o ilości grup stron, konkretnych elementach w ich obrębie a następnie o kolejności w jakiej będą prezentować się w e-Sklepie. Również z tego poziomu dodasz odwołania do Twoich profili na portalach społecznościowych oraz ustawisz favicon dla swojego sklepu internetowego.

Więcej możliwości edycji stopki

Rozbudowana stopka w szablonie Topaz oraz Szafir umożliwia dodanie większej ilości grup stron niż dotychczas. Dzięki temu z łatwością zamieścisz w niej wszystko czego potrzebujesz. Dodatkowo sekcję uzupełniono o grafiki partnerów logistycznych oraz obsługiwanych operatorów płatności.

Przykładowy wygląd rozbudowanej stopki w szablonie Topaz

Przykładowy wygląd rozbudowanej stopki w szablonie Szafir

Jak skonfigurować poszczególne elementy?

    • Elementy 1-5: dodawanie kolejnych grup stron oraz zmiana ich kolejności dokonywana jest poprzez sekcję Nagłówek/Stopka w Ustawieniach w obrębie zakładki Wygląd Sklepu. W obrębie danej grupy możesz dodawać konkretne strony poprzez kliknięcie przycisku Dodaj stronę ze sklepu.
Wskazówka
Zmiany kolejności poszczególnych grup odnośników lub zmiany danych odnośników w obrębie danej grupy dokonuje się metodą Przeciągnij i upuść.
    • Element 6: odpowiada za wyświetlanie następujących informacji: e-mail, numer telefonu, telefon2 (jeśli nie istnieje, to zastępowany jest przez telefon komórkowy) fax lub skype. W celu edycji danych kontaktowych należy przejść w panelu e-Sklepu do zakładki Ustawienia/Ustawienia sklepu. Informacje o adresie e-mail pobierane są automatycznie z zakładki Ogólne z sekcji Konto e-mail sklepu. Aby dodać lub zmodyfikować numer telefonu konieczne jest wybranie zakładki Dane sprzedawcy, następnie Infolinia i zweryfikowanie pola Telefon.
      Wskazówka
      W elemencie wyświetlone zostaną maksymalnie 3 informacje (e-mail, telefon i jedno z wybranych pól np. telefon2, telefon komórkowy lub fax.
    • Element 7: odwołania do portali społecznościowych dodajemy bez zmian. Więcej o tym znajdziesz tutaj.
    • Elementy 8-9: aby dodać informację o operatorach płatności oraz partnerach logistycznych należy wybrać zakładkę Wygląd Sklepu/Ustawienia/Bannery. Edycji dokonasz z perspektywy kafelków: Logistics Partners oraz Payment Operators poprzez dodanie właściwych grafik operatorów i partnerów. Aby zmienić nazwę „Operator płatności” i/lub „Partnerzy logistyczni” wybierz zamiast zakładki Bannery, zakładkę Tłumaczenia. Wyszukaj po parametrze „ID” LogisticsPartnersBannerTitle oraz PaymentOperatorsBannerTitle i zmodyfikuj pole „Tekst” według własnych preferencji. Zmiany zapisz i opublikuj. W przypadku chęci usunięcia któregoś z elementów, zaznacz go i naciśnij przycisk „Usuń”.
Wskazówka
Zalecane parametry grafik dla operatorów płatności i partnerów logistycznych: szerokość maksymalna 64 px, rozszerzenie PNG.
    • Element 10: dane dotyczące firmy pobierane są z zakładki Ustawienia/Ustawienia sklepu/Dane sprzedawcy/Dane identyfikacyjne, a także z obszaru: Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Informacja o działalności gospodarczej/ Numer KRS lub CEIDG, Organ rejestrujący oraz Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Adres pocztowy, gdzie uwzględnione zostaną wszystkie pola za wyjątkiem Szerokości i długości geograficznej.

Jak zaprezentować rabaty progowe w szablonie B2B (Szafir)?

Wstęp

W Comarch e-Sklepie połączonym z Comarch ERP XL możesz przygotować dla swoich Klientów rabaty, które będą obowiązywać w e-Sklepie dla określonych progów ilościowych. Opcja dotyczy rabatów procentowych i typu stała cena, które naliczają się w e-Sklepie.

Jak skonfigurować ceny per próg ilościowy w Comarch ERP XL?

Aby w swoim e-Sklepie skorzystać z możliwości prezentacji cen dla określonych progów ilościowych ustalonych w systemie Comarch ERP XL należy:
  • mieć Comarch ERP XL w wersji min. 2023.1,
  • mieć Comarch e-Sklep w wersji min. 2023.5,
  • mieć szablon Szafir w wersji 2023.5,
  • aktywować prezentację rabatów progowych w e-Sklepie przy pomocy Asysty technicznej Comarch e-Sklep.
Wskazówka
Jeżeli chcesz prezentować rabaty progowe w swoim szablonie skontaktuj się z Asystą techniczną Comarch e-Sklep poprzez formularz celem aktywowania nowej funkcji.
W celu utworzenia promocji należy w Comarch ERP XL przejść do zakładki Zestawienia/ Promocje i rabaty i dodać rabat pozycji. Następnie można określić szczegóły rabatu na poszczególnych zakładkach:

Nagłówek:

  • Wskazać nazwę rabatu.
  • Określić priorytet.
  • Pomiń następne promocje.
  • Określić sposób łączenie z poprzednią.
  • Rodzaj dokumentu (musi być wskazany rozchodowy lub wszystkie).
  • Wskazać okres działania.
Wskazówka
Priorytet ma znaczenie przy opcji "Pomiń następne promocje". Zaznaczenie tego parametru spowoduje, że żadna promocja o niższym priorytecie (wyższej liczbie) nie powinna się już naliczyć. Jeżeli priorytet będzie wyższy (niższa liczba) to rabat się naliczy.

Kontrahenci:

W Comarch e-Sklep na promocji można wskazać:
  • Pojedynczego kontrahenta – wtedy promocja dotyczy jednego kontrahenta.
  • Grupę kontrahentów (grupa musi być wysyłana do e-Sklepu) – wtedy promocja dotyczy kontrahentów przypisanych do tej grupy.
  • Grupę główną kontrahentów – wtedy promocja dotyczy wszystkich kontrahentów w e-Sklepie: zalogowanych (którzy posiadają konta w e-Sklepie), niezalogowanych i jednorazowych (niezarejestrowanych). Przykład promocji został opisany w sekcji Przykłady użycia rabatów w e-Sklepie

Towary:

  • Wybrać towar albo grupę towarów.
  • Wskazać rodzaj rabatu (rabat od ceny sprzedaży lub stała cena).
  • Wybrać typ rabatu (procentowy lub wartościowy).
  • Wskazać progi ilościowe.
Aby tak skonfigurowane rabaty mogły być widoczne w e-Sklepie należy:
  • przesłać ustalone promocje do e-Sklepu za pomocą ręcznej synchronizacji różnicowej lub automatu synchronizacji,
  • w panelu administracyjnym e-Sklepu włączyć naliczanie rabatów przesyłanych z systemu ERP w menu Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Ceny i rabaty/ sekcja Rabaty  parametr Sposób liczenia rabatów z Comarch e-Sklep i systemu ERP.
  • w panelu administracyjnym e-Sklepu włączyć prezentację ceny dla ilościowych progów rabatowych w menu Wygląd sklepu/ Ustawienia/ Ustawienia szablonu/ sekcja Ogólne/ parametr Cena per próg ilościowy.
Wskazówka
Prezentacja ceny dla ilościowych progów rabatowy pochodzących z Comarch ERP XL jest możliwa tylko przy drugim widoku listy towarów w szablonie Szafir

Gdzie widać ceny dla progów ilościowych?

Prawidłowo udostępnione z systemu Comarch ERP XL rabaty z progiem ilościowym są widoczne w e-Sklepie w kilku miejscach:
  • w sekcji Polecane na stronie głównej e-Sklepu pod warunkiem, że:
    • na towarach w Comarch ERP XL ustawisz odpowiednią etykietę, która będzie tożsama z typem wybranej sekcji w szablonie Szafir. Na towarze zostanie wyświetlony zakres cen, od najniższej do najwyższej. Po kliknięciu w „Zobacz szczegóły cen” zostanie wyświetlony pop-up ze szczegółami pozostałych cen dla progów ilościowych.
  • na szczegółach towaru zostaną wyświetlone trzy pierwsze ceny dla określonych progów. Po kliknięciu w „Zobacz szczegóły cen” zostanie wyświetlony pop-up ze szczegółami pozostałych cen dla progów ilościowych.
  • na liście zakupów w Twoim e-Sklepie. Po kliknięciu w „Zobacz szczegóły cen” zostanie wyświetlony pop-up ze szczegółami pozostałych cen dla progów ilościowych.
  • w panelu administracyjnym w menu Marketing/ Rabaty (widok dla administratora sklepu):
    • na zakładce Z Comarch ERP XL dostępne są rabaty progowe
  • w profilu zalogowanego Klienta w Twoim e-Sklepie, pod warunkiem, że:
    • włączyłeś naliczanie rabatów przesyłanych z systemu ERP (parametr w panelu w menu Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Ceny i rabaty/ sekcja Rabaty > parametr Sposób liczenia rabatów z Comarch e-Sklep i z systemu ERP),
    • włączyłeś wyświetlanie informacji o rabatach w profilu klienta (parametr w panelu w menu Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Ceny i rabaty/ sekcja Rabaty),
    • włączyłeś prezentację rabatów w profilu klienta na zakładce Promocje jest ustawiona na Tak (parametr w panelu w menu Wygląd sklepu/  Ustawienia/  Ustawienia szablonu/ Ogólne > sekcja Prezentacja rabatów).
  • na składanym zamówieniu w Twoim e-Sklepie, pod warunkiem, że:
    • włączyłeś prezentację rabatów na pozycjach zamówienia i w podsumowaniu (parametr w panelu w menu Wygląd sklepu/ Ustawienia/ Ustawienia szablonu/ Ogólne/ sekcja Prezentacja rabatów).

Więcej informacji

Więcej informacji można znaleźć w artykułach:

Jak zarządzać strefą klienta w Comarch e-Sklep?

Wstęp

Od wersji 2023.5 w ustawieniach szablonów Szafir, Topaz i One Page Shop został dodany nowy obszar, który dotyczy edycji Strefy klienta. W tym artykule dowiesz się jak skonfigurować widok strefy klienta dla swoich klientów.

Konfiguracja

Ustawienia znajdują się w panelu administracyjnym: Wygląd sklepu/ Ustawienia/ Ustawienia szablonu/ Zarządzanie strefą klienta. Na stronie widoczna jest lista elementów widocznych w e-Sklepie. Lista składa się z następujących elementów:
  • Dostępne – ustawienie wyświetlania danego elementu na stronie. Jeżeli parametr jest zaznaczony (podświetla się na szaro) wówczas element będzie widoczny na stronie.
  • Kolejność – w tym polu za pomocą strzałek możemy zmienić kolejność przycisków.
  • Ikona – w tym miejscu należy wprowadzić nazwę ikony, która powinna się wyświetlać na dodanym elemencie. Więcej informacji o ikonach znajdziesz w dalszej części artykułu.
  • Etykieta PL – nazwa elementu, która będzie się wyświetlała w polskiej wersji strony.
  • Id tłumaczenia – id z którego będą pobierane tłumaczenia elementu wyświetlane w obcojęzycznej wersji strony. Tłumaczenia dodawane są w panelu administracyjnym: Wygląd sklepu/ Ustawienia/ Tłumaczenia.
  • Wyróżnij – jeżeli parametr jest zaznaczony, to powoduje zmianę koloru przycisku na inny
[/su_list

Dodawanie ikony

Ikony które są dostępne w szablonie Szafir pochodzą ze strony Themify. Na stronie dostępna jest lista możliwych do wykorzystania ikon. Jeżeli chcesz w swoim elemencie w e-Sklepie dodać ikonę wystarczy, że w polu Ikona wpiszesz nazwę ikony, na przykład: ti-link. Jeżeli jednak chcesz skorzystać z własnych ikon wówczas należy je we własnym zakresie zaimplementować w kodzie szablonu w pliku _layout.html.

Dodawanie tłumaczeń

Nazwę etykiety można wprowadzić na dwa sposoby:
  • w polu Etykieta PL - jeśli w e-Sklepie jest włączony tylko język polski,
  • w polu Id tłumaczenia - dodając id do wybranego tłumaczenia jeśli w e-Sklepie są włączone języki obce.
Jeżeli jest uzupełnione tylko pole Etykieta PL wówczas etykieta będzie miała taką nazwę jaka została wprowadzona w tym polu. Jeżeli jest uzupełnione tylko pole Id tłumaczenia wówczas etykieta będzie miała taką nazwę jaka została przypisana do danego id w sekcji Wygląd sklepu/ Ustawienia/ Tłumaczenia. Jeżeli zostały uzupełnione jednocześnie pola Etykieta PL oraz Id tłumaczenia wówczas etykieta będzie miała taką nazwę jaka została przypisana do danego id w sekcji Wygląd sklepu/ Ustawienia/ Tłumaczenia.
Wskazówka
Pamiętaj, aby elementy były widoczne w e-Sklepie wprowadzone zmiany należy zapisać i opublikować.

Wyróżnienie elementu w Strefie klienta

W szablonie Szafir możliwe jest ustawienie wyróżnienia czcionki wyróżnionego elementu w Strefie klienta. Aby to zrobić zaloguj się do panelu administracyjnego, a następnie do obszaru Wygląd sklepu/Ustawienia. W zakładce Ogólne odnajdź sekcję „Kolor czcionki wyróżnionego elementu w menu profilu klienta”. Wybierz kolory, którymi chcesz wyróżnić element w profilu klienta. Następnie zapisz zmiany. Teraz przejdź do zakładki Strefa klienta. Zaznacz te elementy, które mają zostać wyróżnione. Wystarczy, że wybierzesz odpowiedni checkbox pod Wyróżnij. W efekcie klienci odwiedzający stronę Twojego sklepu po zalogowaniu zobaczą wyróżnione elementy.

Jak prezentować wiele kodów EAN na szczegółach towaru?

Wstęp

W Comarch e-Sklep połączonym z Comarch ERP XL możesz zaprezentować wiele kodów EAN (European Article Number) na szczegółach towaru. Znajdą one zastosowanie w wyszukiwarce, a także w przygotowaniu pliku csv za pomocą którego Twoi klienci dodadzą towary do koszyka. Wiele kodów EAN możesz dodać zarówno na podstawowej jak i dodatkowej jednostce miary towaru. W tym artykule dowiesz się jak dodać dodatkowe kody na towarze, jakie korzyści przynosi ich użycie oraz jak ich używać.

Aby w swoim e-Sklepie skorzystać z możliwości prezentacji wielu kodów EAN na towarze należy:
  • mieć Comarch ERP XL w wersji min. 2024.1,
  • mieć Comarch e-Sklep w wersji min. 2024.3,
  • mieć szablon Szafir, Topaz lub One Page Shop w wersji 2024.3,
  • aktywować prezentację dodatkowych kodów EAN w panelu administracyjnym e-Sklepu.

Jakie są korzyści z używania dodatkowych kodów EAN?

  • Łatwiejsze wyszukiwanie produktów: Dodatkowe kody EAN umożliwiają szybkie i precyzyjne wyszukiwanie towarów w Comarch e-Sklep. Wpisując jeden lub wiele kodów EAN (oddzielone przecinkami) w wyszukiwarkę Twoi klienci natychmiast otrzymają wyniki zawierające dokładnie ten produkt, którego szukają. Identyfikacja produktu odbywa się także zgodnie z przypisanym kodem EAN dla podstawowej (np. szt.) i dodatkowej (np. kartonu) jednostki miary.
  • Szybszy import produktów do koszyka: Funkcjonalność importu produktów za pomocą pliku CSV z wykorzystaniem różnych kodów EAN pozwoli na dywersyfikację towarów w koszyku w zależności od przypisanej jednostki miary do właściwego kodu EAN..

Jakie są sposoby prezentacji kodów EAN na towarach w e-Sklepie?

W Comarch e-Sklep istnieją 4 możliwości prezentacji kodów EAN na szczegółach towaru. Sposób 1. Standardowo prezentowany jest domyślny kod EAN, który został przyporządkowany dla głównej jednostki miary (np. szt) w systemie Comarch ERP XL na zakładce Ogólne. Sposób 2. W e-Sklepie możesz także prezentować kod EAN wskazywany na dodatkowej jednostce miary. Aby go dodać przejdź na zakładkę Jednostki, kody, VAT i wprowadź dedykowany kod EAN na jednostce, w której chcesz także sprzedawać w e-Sklepie. Tak wprowadzony kod EAN pojawi się na szczegółach towaru po wybraniu dedykowanej jednostki przez klienta Twojego e-Sklepu. Sposób 3. Wiele kodów EAN na podstawowej jednostce miary np. szt. Aby je dodać przejdź do zakładki Jednostki, kody, VAT > Kody kreskowe w systemie Comarch ERP XL. Krok 1. Za pomocą zielonego plusa dodaj nowy kod, Krok 2. Wybierz jego typ, Krok 3. Wprowadź kod, Krok 4. Wybierz jednostkę np. szt. Tak wprowadzony kod EAN pojawi się na szczegółach towaru po wybraniu dedykowanej jednostki przez klienta Twojego e-Sklepu. Sposób 4. Wiele kodów EAN na podstawowej i dodatkowej jednostce miary. Aby je dodać przejdź do zakładki Jednostki, kody, VAT > Kody kreskowe w systemie Comarch ERP XL. Krok 1. Za pomocą zielonego plusa dodaj nowy kod, Krok 2. Wybierz jego typ, Krok 3. Wprowadź kod, Krok 4. Wybierz jednostkę np. karton. Tak wprowadzony kod EAN pojawi się na szczegółach towaru po wybraniu dedykowanej jednostki przez klienta Twojego e-Sklepu. Aby tak skonfigurowane kody EAN mogły być widoczne w e-Sklepie należy w panelu administracyjnym e-Sklepu włączyć prezentację dodatkowych kodów EAN na szczegółach towaru w menu Wygląd sklepu > Ustawienia > Ustawienia szablonu > sekcja Ogólne.
Wskazówka
W sekcji Cechy towaru zostanie jako pierwszy zaprezentowany kod EAN dla domyślnej jednostki towaru. Pod warunkiem, że został dodana w systemie Comarch ERP.

Jak korzystać z dodatkowych kodów EAN w wyszukiwarce?

Aby skorzystać z dodatkowych kodów EAN w wyszukiwarce, wystarczy: Krok 1. W panelu administracyjnym e-Sklepu włączyć wyszukiwanie towarów po polu: Kod EAN w menu Ustawienia > Ustawienia sklepu > Wyszukiwanie. Krok 2. Wejść na stronę główną e-Sklepu. Krok 3. W polu wyszukiwania wpisać kod lub wiele kodów EAN oddzielonych przecinkami. Efekt:  Wyniki wyszukiwania będą zawierały produkty odpowiadające wprowadzonym kodom EAN.

Jak importować towary do koszyka za pomocą pliku CSV?(tylko dla wersji B2B)

Krok 1. Przygotowanie pliku CSV: Upewnij się, że plik CSV zawiera kolumnę z kodami EAN i przyporządkowanymi do nich jednostkami miary produktów. Krok 2. Import pliku CSV: Na stronie koszyka znajdziesz opcję importu pliku CSV. Kliknij przycisk "Importuj z pliku CSV", a następnie wybierz przygotowany plik ze swojego komputera. Efekt: Po zaimportowaniu pliku, system automatycznie doda do koszyka produkty odpowiadające kodom EAN i jednostkom miary z pliku CSV w podanej ilości.

Więcej informacji

Więcej informacji można znaleźć w artykułach: Jak skonfigurować jednostki pomocnicze oraz w Przeliczanie jednostki miary według wagi produktu.

Jak zaprezentować kupony rabatowe w szablonie Topaz i Szafir?

Wstęp

Kupon rabatowy jest wygenerowanym kodem, który umożliwia klientom otrzymanie obniżki procentowej lub wartościowej, a także opcji darmowej dostawy. Jeżeli klient zastosuje kupon rabatowy w koszyku, odpowiednia promocja zostanie naliczona w ramach zamówienia. Kupon rabatowy może być szansą na zwiększenie sprzedaży –  klienci widząc możliwość obniżki chętniej skorzystają z zakupu towarów. W tym momencie możliwe jest zaprezentowanie kuponów w ramach szablonów Topaz i Szafir.
Wskazówka
Sposób konfiguracji kuponów rabatowych został opisany w artykule Kupony rabatowe.

Jak pokazać klientom dostępne kupony rabatowe?

W sklepie istnieje możliwość pokazania kuponów rabatowych ustawionych dla wszystkich bądź zalogowanych kontrahentów. Prezentacja kuponów odbywa się w ramach wskazanej dla kuponu grupy towarowej.
Wskazówka
W przypadku, gdy kupon rabatowy jest ustawiony na wszystkie kategorie, jest on wyłączony z prezentacji. Dzięki temu możliwe jest ustawienie takiego kuponu bez automatycznego prezentowania promocji na wszystkich towarach w sklepie. Z prezentacji są także wyłączone kupony rabatowe dla newslettera i wybranych subskrybentów, dzięki czemu są one unikalne w ramach mailingu.
Wskazane kody rabatowe można pokazać klientom zarówno na dedykowanej stronie, jak i w ramach towarów, na które obowiązują. Aby włączyć prezentację kuponów rabatowych, wykonaj następujące kroki: Krok 1. Przejdź do obszaru Ustawienia > Ustawienia sklepu > Towary > Etykiety towaru. Z tego poziomu włącz flagę Promocja dla towarów, dla których dodano kupony rabatowe: Na wskazanych towarach pojawi się flaga „Promocja”. Umożliwi to zaprezentowanie kuponów rabatowych w szablonie.
Wskazówka
Tak ustawiona flaga promocja umożliwia prezentację kuponów rabatowych - nie jest uwzględniana w przypadku filtrów na liście towarów. W tym celu należy użyć oznaczenia flagi promocja pochodzącej z systemu ERP lub ceny poprzedniej.
Krok 2. W obszarze Wygląd sklepu > Ustawienia > Prezentacja rabatów włącz prezentację kuponów rabatowych na dedykowanej stronie w strefie klienta: W wyniku wskazanych ustawień, dostępna dla klientów stanie się strona, na której będzie widoczna lista kodów, wraz ze szczegółami obniżki:

Strona w profilu klienta ze szczegółami kodów rabatowych w szablonie Szafir

Kupony rabatowe w profilu klienta w szablonie Topaz

Krok 3. Po włączeniu prezentacji kuponów rabatowych na liście, szczegółach towaru i w koszyku, na towarach będzie dostępny przycisk "Pokaż promocje":

Prezentacja kodów rabatowych na listach w szablonie Szafir

Kupony rabatowe na listach w szablonie Topaz

Kliknięcie na niego dostarczy klientom informację o kuponach obowiązujących na danym towarze: Na szczegółach towaru pojawią się etykiety informujące o dostępnych kodach:

Etykiety informujące o kodach rabatowych w szablonie Szafir

             

Kody rabatowe na szczegółach towaru w szablonie Topaz

Dzięki wskazanej prezentacji kuponów, klient w prosty sposób będzie mógł skopiować kod rabatowy z poziomu popupu i zastosować go w ramach zamówienia. Tę funkcję można wykorzystać w celach marketingowych - poprzez zaprezentowaną obniżkę zwiększyć zainteresowanie ofertą sklepu.