Wstęp
W obrębie Comarch e-Sklep istnieje możliwość łatwej i szybkiej zmiany wersji e-Sklepu. Aby tego dokonać wystarczy skontaktować się z nami przez stronę asysta.comarch.pl.
Zastanawiasz się nad zmianą wersji e-Sklepu, ale niej jesteś pewny/a czego dokładnie potrzebujesz? Zanim do nas napiszesz zapoznaj się z naszym artykułem pod tytułem Różnice w wersjach e-Sklepu.
Co powinna zawierać wiadomość w sprawie zmiany wersji e-Sklepu?
Wprowadzając zgłoszenie w naszym systemie pamiętaj, aby w znalazły się w nim:
- deklaracja z jakiej wersji na jaką ma nastąpić zmiana, (różnice między wersjami zostały opisane w artykule: Różnice w wersjach e-Sklepu.),
- data, od której chcesz dokonać zmiany,
- akceptacja miesięcznych opłat abonamentowych zgodnie z obowiązującym Cennikiem.
Czy zmiana wersji sklepu ma wpływ na posiadane dane?
Zmiana wersji sklepu nie wpływa na dane przechowywane w systemie Comarch ERP oraz Comarch e-Sklep. Wszystkie posiadane dane i dotychczasowe ustawienia pozostaną bez zmian (m.in.: takie jak: Kontrahenci, zamówienia, czy szablon sklepu).
Co ulega zmianie?
Każda wersja sklepu różni się od siebie poszczególnymi funkcjami oraz dostępnymi usługami. W przypadku przejścia na wyższą wersję sklepu, niż dotychczas użytkowana, będziesz mógł korzystać z dodatkowych możliwości danej wersji.
Jeżeli zdecydujesz się przejść na niższą wersję sklepu, wówczas poszczególne funkcje dostępne wcześniej przestaną być aktywne.
Więcej na temat funkcji w wybranej wersji przeczytasz w artykule: Różnice w wersjach e-Sklepu.
Etapy zmiany wersji sklepu
Wysłałeś do nas wiadomość i zastanawiasz się co dalej? Otóż proces realizacji Twojego zgłoszenia wygląda następująco:
- Nasz zespół weryfikuje Twoje zgłoszenie zarejestrowane poprzez stronę przez stronę asysta.comarch.pl,
- Zmieniamy Twoją opłatę abonamentową zgodnie z obowiązującym Cennikiem,
- Zmieniamy wersję e-Sklepu na wybraną przez Ciebie,
- Gotowe! Dostajesz wiadomość potwierdzającą ukończenie realizacji zgłoszenia.