Aby określić jakie dane kontrahent musi podać podczas rejestracji, wejdź do panelu administracyjnego i wybierz zakładkę Ustawienia > Ustawienia sklepu > Klienci. W sekcji Formularz rejestracji wybierz typ konta do edycji. Masz możliwość wprowadzenia zmian osobno dla dwóch typów kont:
- Standardowy klient (czyli osoba prywatna),
- Firma.
Dla klienta standardowego pola e-mail i hasło są oznaczone jako dostępne i wymagane do uzupełnienia na formularzu. Nie ma możliwości ich odznaczenia.
Dodatkowo dla klienta standardowego możesz zaznaczyć pola:
- Adres (staje się wymagany, jeśli go wybierzesz),
- Telefon,
- Data urodzenia,
- Płeć.
Dla firmy oznaczone jako dostępne i wymagane do uzupełnienia pola to e-mail, hasło oraz NIP. Nie ma możliwości ich odznaczenia.
Dodatkowo dla firmy możesz zaznaczyć pola:
- Adres (staje się wymagany, jeśli go wybierzesz),
- Telefon.
To Ty decydujesz, które pola będą wymagane przy rejestracji klienta.
Po wybraniu wszystkich dostępnych parametrów widok formularza rejestracji dla klienta do Twojego sklepu będzie się prezentował następująco:
- Osoba prywatna
- Firma