Czy mogę określić, jakie dane powinien wprowadzić Kontrahent podczas rejestracji nowego konta w sklepie?

Aby określić jakie dane kontrahent musi podać podczas rejestracji, wejdź do panelu administracyjnego i wybierz zakładkę Ustawienia > Ustawienia sklepu > Klienci. W sekcji Formularz rejestracji wybierz typ konta do edycji. Masz możliwość wprowadzenia zmian osobno dla dwóch typów kont:

  • Standardowy klient (czyli osoba prywatna),
  • Firma.

Dla klienta standardowego pola e-mail i hasło są oznaczone jako dostępne i wymagane do uzupełnienia na formularzu. Nie ma możliwości ich odznaczenia.

Dodatkowo dla klienta standardowego możesz zaznaczyć pola:

  • Adres (staje się wymagany, jeśli go wybierzesz),
  • Telefon,
  • Data urodzenia,
  • Płeć.

 

Dla firmy oznaczone jako dostępne i wymagane do uzupełnienia pola to e-mail, hasło oraz NIP. Nie ma możliwości ich odznaczenia.

Dodatkowo dla firmy możesz zaznaczyć pola:

  • Adres (staje się wymagany, jeśli go wybierzesz),
  • Telefon.

 

To Ty decydujesz, które pola będą wymagane przy rejestracji klienta.

Po wybraniu wszystkich dostępnych parametrów widok formularza rejestracji dla klienta do Twojego sklepu będzie się prezentował następująco:

  • Osoba prywatna

 

  • Firma

Wskazówka
Formularz widoczny jest w szablonach: Szafir, Topaz, One Page Shop oraz w szablonie Dla Gastronomii

Czy ten artykuł był pomocny?