Czym jest Comarch e-Sklep?
Handel elektroniczny rozwija się coraz prężniej. Sklep internetowy jest nie tylko tańszy od sklepu stacjonarnego, ale także może działać całą dobę, przez co jest dostępny dla większego grona klientów. Dzięki działaniu w sieci zapewnia również nieograniczony zasięg, sprzedaż można prowadzić zarówno lokalnie, jak i globalnie.
Firma Comarch oferuje klientom, prosty w obsłudze i wygodny sklep internetowy, w pełni zintegrowany z systemami klasy ERP (Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum) pozwalający na kompleksową obsługę Twojego biznesu.
Jak działa?
Współpraca między systemami Comarch ERP i Comarch e-Sklep opiera się na wymianie danych pomiędzy tymi aplikacjami. Z systemu Comarch ERP wysyłane są informacje o towarach, cennikach, zestawach promocyjnych, rabatach i stanach magazynowych. Natomiast z Comarch e-Sklep importowane są m.in. złożone zamówienia, informacje o Klientach oraz dane do faktury. Na tej podstawie wystawiasz dokumenty sprzedaży, a Twoi Klienci są na bieżąco informowani o statusie realizacji zamówienia.
Dla kogo?
Comarch e-Sklep spełnia potrzeby zarówno małych firm, stawiających pierwsze kroki w handlu internetowym, jak i dużych, doświadczonych sprzedawców.
Nasze oprogramowanie dostępne jest w trzech wersjach: Light (tylko w połączeniu z Comarch ERP XT), Standard, Enterprise oraz B2B.
Najczęściej wybieraną wersją przez naszych Klientów jest wersja Standard, w której można sprzedawać nieograniczoną liczbę produktów. Wersja Light posiada taką samą funkcjonalność jak wersja Standard, różnica polega na ograniczeniu oferty do 50 produktów. Dla klientów, którzy potrzebują bardziej zaawansowanych narzędzi e-commerce, przygotowaliśmy Comarch e-Sklep w wersji Enterprise, umożliwiającej m.in. prowadzenie sprzedaży zagranicznej. Dla firm, które chcą sprzedawać hurtowo proponujemy Comarch e-Sklep B2B.
Zobacz porównanie wersji Standard, Enterprise oraz B2B w artykule: Różnice w wersjach sklepu
Jak zamówić?
Sklep w pełnej wersji oraz wersję demonstracyjną należy zamówić poprzez odpowiedni formularz dostępny na naszych dedykowanych stronach.
Pełna wersja
- Nie posiadam systemu Comarch ERP
- Posiadam system Comarch ERP
System Comarch ERP służy do obsługi zamówień i zasilania sklepu w towary.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze systemu ERP firmy Comarch, nic nie szkodzi. Opcja Nie posiadam systemu Comarch ERP, pozwala dodatkowo na zamówienie systemu ERP.
Wybierając opcję Posiadam system Comarch ERP, wybierz system z którego korzystasz i wypełnij formularz zamówienia.
Po zakończeniu procesu zamówienia otrzymasz dalsze instrukcje drogą mailową.
Możesz także wykupić pełną wersję programu bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego. W 30-dniowej wersji demonstracyjnej Comarch e-Sklep wyświetla się odpowiedni komunikat dostępny w pasku przypominającym, widocznym na każdej stronie w panelu:
Komunikat ten informuje, ile dni pozostało do zakończenia okresu testowego oraz umożliwia wysłanie wiadomości do asysty e-Commerce (po kliknięciu w adres mailowy: e-sklep@comarch.pl). Odnośnik Zamów wersję płatną pozwala na przekierowanie do dedykowanego formularza zamówienia pełnej wersji programu Comarch e-Sklep (z zachowaniem wszystkich danych oraz ustawień wprowadzonych w wersji demonstracyjnej).
Wersja demonstracyjna (30 dni)
Dla klientów, którzy chcą sprawdzić nasze rozwiązanie bez ponoszenia na start jakichkolwiek kosztów, proponujemy skorzystanie z wersji demonstracyjnej sklepu. Wersja demo posiada pełną funkcjonalność z wyłączeniem obszarów zewnętrznych do integracji z Allegro, Facebook’iem, porównywarkami cen oraz powiadomieniami SMS.
Czy ten artykuł był pomocny?