Zamawianie sklepu

Czym jest Comarch e-Sklep?

Handel elektroniczny rozwija się coraz prężniej. Sklep internetowy jest nie tylko tańszy od sklepu stacjonarnego, ale także może działać całą dobę, przez co jest dostępny dla większego grona klientów. Dzięki działaniu w sieci zapewnia również nieograniczony zasięg, sprzedaż można prowadzić zarówno lokalnie, jak i globalnie.

Firma Comarch oferuje klientom, prosty w obsłudze i wygodny sklep internetowy, w pełni zintegrowany z systemami klasy ERP (Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum) pozwala na kompleksową obsługę Twojego biznesu.

Jak działa?

Współpraca między systemami Comarch ERP i Comarch e-Sklep opiera się na wymianie danych pomiędzy tymi aplikacjami. Z systemu Comarch ERP wysyłane są informacje o towarach, cennikach, zestawach promocyjnych, rabatach i stanach magazynowych. Natomiast z Comarch e-Sklep importowane są m.in. złożone zamówienia, informacje o Klientach oraz dane do faktury. Na tej podstawie wystawiasz dokumenty sprzedaży, a Twoi Klienci są na bieżąco informowani o statusie realizacji zamówienia.

Dla kogo?

Comarch e-Sklep spełnia potrzeby zarówno małych firm, stawiających pierwsze kroki w handlu internetowym, jak i dużych, doświadczonych sprzedawców.

Nasze oprogramowanie dostępne jest w trzech wersjach: Light (tylko w połączeniu z Comarch ERP XT), Standard, Enterprise oraz B2B.

Najczęściej wybieraną wersją przez naszych Klientów jest wersja Standard, w której można sprzedawać nieograniczoną liczbę produktów. Wersja Light posiada taką samą funkcjonalność jak wersja Standard, różnica polega na ograniczeniu oferty do 50 produktów. Dla klientów, którzy potrzebują bardziej zaawansowanych narzędzi e-commerce, przygotowaliśmy Comarch e-Sklep w wersji Enterprise, umożliwiającej m.in. prowadzenie sprzedaży zagranicznej. Dla firm, które chcą sprzedawać hurtowo proponujemy Comarch e-Sklep B2B.

Zobacz porównanie wersji Standard, Enterprise oraz B2B w artykule Różnice w wersjach sklepu

Jak zamówić?

Sklep w pełnej wersji oraz wersję demonstracyjną należy zamówić poprzez odpowiedni formularz dostępny na naszych dedykowanych stronach.

Pełna wersja

Wskazówka
Wersję pełną Comarch e-sklep można zamówić, wchodząc na stronę: zamówienie Comarch e-Sklep.
Na formularzu zamówienia należy wybrać jedną z możliwych opcji:

  • Nie posiadam systemu Comarch ERP
  • Posiadam system Comarch ERP

System Comarch ERP służy do obsługi zamówień i zasilania sklepu w towary.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze systemu ERP firmy Comarch, nic nie szkodzi. Opcja Nie posiadam systemu Comarch ERP, pozwala dodatkowo na zamówienie systemu ERP.

Wybierając opcję Posiadam system Comarch ERP, wybierz system z którego korzystasz i wypełnij formularz zamówienia.

Po zakończeniu procesu zamówienia otrzymasz dalsze instrukcje drogą mailową.

Wersja demonstracyjna (30 dni)

Dla klientów, którzy chcą sprawdzić nasze rozwiązanie bez ponoszenia na start jakichkolwiek kosztów, proponujemy skorzystanie z wersji demonstracyjnej sklepu. Wersja demo posiada pełną funkcjonalność z wyłączeniem obszarów zewnętrznych do integracji z wszystko.pl, Allegro, Facebook’iem, porównywarkami cen oraz powiadomieniami SMS.

Wskazówka
Wersję demonstracyjną można zamówić na stronie: zamówienie demo Comarch e-Sklep.

Czy ten artykuł był pomocny?