Lista reklamacji i zwrotów
Zakładka ta przedstawia listę złożonych przez klienta reklamacji i zwrotów.
Reklamacje/ Zwroty można edytować w Panelu administracyjnym, w zakładce Sprzedaż/ Reklamacje zwroty.
Widoczny panel przedstawia kafelki, na których wpisany jest numer reklamacji/ zwrotu, data, nazwa przedmiotu, status oraz adres e-mail. Po kliknięciu w wybrany kafelek, wyświetlają się jego dalsze szczegóły.
Za pomocą przycisku , można zmienić widok na listę reklamacji/ zwrotów. Lista ta zawiera informacje o wszystkich reklamacjach/ zwrotach. Znajdują się na niej m.in. adres e-mail, nazwa towaru, typ, ilość towaru, data złożenia.
Informacje widoczne na liście reklamacji/ zwrotów, są zależne od wyboru administratora. Wyboru takiego można dokonać poprzez kliknięcie zakładki Kolumny. Pojawi się wtedy lista kolumn, które można wybrać aby zostały zaprezentowane na liście porzuconych reklamacji/ zwrotów.
Można również przywrócić ustawienia domyślne klikając przycisk Przywróć ustawienia domyślne.
Za pomocą przycisku Eksport do pliku można eksportować elementy z listy do pliku CSV lub XML. Po kliknięciu przycisku pojawi się okno, w którym należy wybrać sposób zaznaczenia zakresu danych oraz format w jakim plik ma być eksportowany, a następnie kliknąć przycisk Eksportuj. Plik po eksporcie nosi nazwę Returns.
Szczegóły reklamacji/ zwrotów
Po kliknięciu w wybraną pozycję na liście, pojawiają się jej szczegóły.
Po kliknięciu w , pojawia się możliwość wysłania wiadomości, do klienta składającego reklamacje/ zwrot oraz możliwość zmiany statusu reklamacji/ zwrotu.
Po kliknięciu w pole Wyślij wiadomość, pojawi się okno w którym należy uzupełnić temat i treść wiadomości, a następnie wysłać wiadomość za pomocą wiadomości SMS lub E-mail.
Po kliknięciu w pole Zmień status, pojawi się okno, w którym należy wybrać status:
- w trakcie rozpatrywania;
- uznano;
- odrzucono;
- anulowano.
Wprowadzone zmiany należy zatwierdzić przyciskiem ZMIEŃ STATUS.
Więcej ustawień dotyczących Reklamacji / Zwrotów znajduje się w artykułach Zwroty i Reklamacje.
Informacje jak składać reklamację/zwrot z profilu klienta znajdują się w Profil klienta w sklepie standard.