Reklamacje/ zwroty

Lista reklamacji i zwrotów

Zakładka ta przedstawia listę złożonych przez klienta reklamacji i zwrotów.

Reklamacje/ Zwroty można edytować w Panelu administracyjnym, w zakładce Sprzedaż/ Reklamacje zwroty.

Widoczny panel przedstawia kafelki, na których wpisany jest m. in. numer reklamacji/ zwrotu, data, nazwa towaru, status oraz adres e-mail. Po kliknięciu w wybrany element z listy, wyświetlają się jego dalsze szczegóły.

Za pomocą przycisku Eksportuj do pliku można eksportować elementy z listy do pliku CSV lub XML. Po kliknięciu przycisku pojawi się okno, w którym należy wybrać sposób zaznaczenia zakresu danych oraz format w jakim plik ma być eksportowany, a następnie kliknąć przycisk Eksportuj. Plik po eksporcie nosi nazwę Returns.

Szczegóły reklamacji/ zwrotów

Po kliknięciu w wybraną pozycję na liście, pojawiają się jej szczegóły.

Po kliknięciu w  Rozpatrz reklamację/zwrot, pojawia się możliwość wysłania wiadomości, do klienta składającego reklamacje/ zwrot oraz możliwość zmiany statusu reklamacji/ zwrotu.

xx

[/su_list] Można również uzupełnić pole wiadomości dla kontrahenta.

Po kliknięciu w pole Wyślij, wiadomość zostanie wysłana do klienta, a status reklamacji zostanie zmieniony.

Więcej ustawień dotyczących Reklamacji / Zwrotów znajduje się w artykułach Zwroty i Reklamacje.

Informacje jak składać reklamację/zwrot z profilu klienta znajdują się w Profil klienta w sklepie standard.

Wskazówka
Reklamacje złożone w Comarch e-Sklep są pobierane przez system ERP w trakcie synchronizacji. Aktualnie pobieranie dokumentów reklamacji jest dostępne w Comarch ERP XL.

Czy ten artykuł był pomocny?