Zwroty to zakładka, w której administrator może ustawić, konieczne parametry dotyczące zwracania zakupionych produktów przez klienta.
Ustawienia zwrotów można edytować w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Reklamacje / zwroty.
W zakładce Warunki reklamacji i zwrotów możliwe jest, włączenie funkcji zgłaszania zwrotów przez klientów zarejestrowanych w wybranym terminie – suwak musi być ustawiony w pozycji Tak.
Termin ten może być wybrany poprzez naciśnięcie przycisku Okres czasu na zwrot, wybranie liczby dni i zapisanie tej wartości przyciskiem Zapisz.
Możliwe jest także wprowadzenie oraz edycja słownika reklamacji, po wejściu w Słownik zwrotów.
Słownik zwrotów zawiera powody zwrotów. Znajdują się w nim m.in. nazwa oraz status.
Aby dodać nowy sposób zwrotu należy kliknąć przycisk Dodaj. Pojawi się wtedy okno, w którym należy uzupełnić nazwę sposobu, język oraz jego opis. Dokonane zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Dodaj.
Aby dokonać edycji istniejących już sposobów zwrotu, należy kliknąć w wybrany wiersz, a następnie wprowadzić potrzebne zmiany.