E-mail i SMS

Zakładka E-mail i SMS zawiera treści wiadomości wysyłane do klientów po wykonaniu określonych akcji, np. po zakupie czy rejestracji.

e-ma

Po przejściu do edycji użytkownik może wybrać czy treść ma zostać wysłana za pomocą poczty elektronicznej czy wiadomości tekstowej SMS.

Gdy zostanie wybrana poczta elektroniczna, można ustawić informację o nadawcy, odbiorcy oraz edytować treść e-maila.

g

Od wersji 2020.4 istnieje możliwość przywrócenia standardowej treści pojedynczej wiadomości e-mail lub wszystkich jednocześnie. Opcja Przywróć domyślną treść dostępna jest w panelu administracyjnym e-Sklepu w menu Ustawienia/ Treści/ E-mail  i SMS na szczegółach każdej wiadomości, po kliknięciu w przycisk Więcej:

Umożliwia ona przywrócenie domyślnej (standardowej) treści dla wybranego e-maila lub dla wszystkich wiadomości (na osobnej zakładce) w językach dostępnych w e-Sklepie:

Operacja jest nieodwracalna i nie ma możliwości odzyskania nadpisanej treści e-mail.

Opcja Wyślij próbnie umożliwia wysyłkę wybranej wiadomości wraz z dostępnymi debugami na wskazany adres e-mail. Należy pamiętać, aby w polu np. Numer zamówienia podać istniejący w e-Sklepie numer zamówienia (lub inną wartość). Dzięki temu administrator może sprawdzić, jakie dodatkowe treści mogą zostać użyte w wiadomości e-mail:

dd

Debugi, które należy wpisać w e-mailu, znajdują się poniżej pola edycyjnego. Tagi z <pre> pozwalają na czytelniejsze wyświetlanie zawartości obiektu.

Gdy zostanie wybrana wiadomość tekstowa SMS można ustalić, czy wiadomość ma zostać wysłana do klienta, czy do sklepu oraz edytować treść wiadomości.

sms

Czy ten artykuł był pomocny?