W panelu administracyjnym można ustawić różne parametry dotyczące odbioru osobistego przez klienta. Takich zmian można dokonać w zakładce Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Dostawy.
Następnie należy kliknąć kafelek Odbiór Osobisty. Pojawi się wtedy okno, w którym można zmienić:
- nazwę formy dostawy,
- opis,
- stawkę VAT,
- wymagalność numeru telefonu klienta na zamówieniu,
- typ dostawy,
- sposób liczenia kosztu dostawy,
- maksymalny wymiar paczki,
- grafikę prezentującą formę płatności.
W przypadku, gdy w sposobie dostawy zostanie wybrana opcja koszt negocjowalny, to klient podczas składania zamówienia zostanie poinformowany, że koszt dostawy zostanie ustalony przez właściciela Comarch e-Sklep. Więcej informacji o niestandardowych kosztach wysyłki.
Na zakładkach towary wykluczone i kategorie wykluczone można wskazać, które dokładnie towary oraz kategorie towarów nie podlegają wysyłce tym sposobem dostawy.
Uwaga! Pamiętaj, aby dokonane zmiany zapisać dyskietką .
Za pomocą przycisku można usunąć dodaną przesyłkę pocztową.