Dlaczego w koszyku widać dwa takie same sposoby dostawy?

Podczas zakupów w koszyku, przy wyborze sposobu dostawy i płatności, można zauważyć dwa identyczne sposoby dostawy. Wbrew pozorom sposób dostawy nie został zdublowany, lecz jest wynikiem specyficznej konfiguracji. Jak wygląda taka konfiguracji?

  1. W panelu administracyjnym w sekcji Ustawienia/ Ustawienia i płatności/ Cenniki dostaw/ wybrany kraj w zakładce Koszty dostaw i płatności dla dostawy Przesyłka kurierska zdefiniowano darmową dostawę dla zamówień od wartości 250,00 zł, obejmującą wszystkie formy płatności.
  2. Następnie w sekcji Ustawienia/ Ustawienia i płatności/ Cenniki dostaw/ wybrany kraj w zakładce Darmowa dostawa również dla dostawy Przesyłka kurierska oraz dla płatności Pobranie zdefiniowano darmową dostawę od kwoty zamówienia 199,99 zł.

W wyniku tej konfiguracji, dodana została darmowa dostawa dla tej samej formy dostawy, lecz różniąca się w zależności od formy płatności – dla płatności Pobranie darmowa dostawa obowiązuje od kwoty 199,99 zł, natomiast dla płatności Przedpłata oraz Tpay darmowa dostawa będzie od kwoty 250,00 zł.

Więcej informacji znajdziesz w artykule: Konfiguracja płatności i dostaw.

Czy ten artykuł był pomocny?