Nie widzę zdjęć na kartach towarowych w moim e-Sklepie, co zrobić?

Jeżeli nie widzisz zdjęć towarów poniższe wskazówki pomogą Ci zlokalizować przyczynę.

  1. Zweryfikować czy obrazki spełniają warunki Comarch e-Sklep – Taką informację znajdziesz w panelu administracyjnym, zakładce Ustawienia / Optymalizacje 
  2. W zakładce  Ustawienia/Optymalizacje. Wyświetla się tutaj lista obrazków, które nie spełniają wymagań Comarch e-Sklep. Należy je poprawić i ponownie wykonać synchronizację.
  3. Sprawdź czy w zakładce Ustawienia / Dziennik zdarzeń występują komunikaty na czerwono w przypadku synchronizacji z ERP do e-Sklep
  4. Sprawdzić czy zdjęcia są dodane do bazy systemu Comarch ERP, a nie są w postaci linków
  5. Jeżeli posiadasz własny szablon, przetestuj gotowy szablon Comarch

Więcej na temat Obrazków w sklepie przeczytasz w dedykowanym artykule.

Czy ten artykuł był pomocny?