Wstęp
Numer karty kontrahenta to funkcja, która jest szeroko wykorzystywana w ramach aplikacji mobilnych. Może ona zostać wykorzystana w celu budowania lojalności klientów kupujących w Twoim sklepie. Dzięki tej funkcji możesz identyfikować swoich klientów w ramach sprzedaży stacjonarnej, a następnie wprowadzić dodatkowe korzyści dla kontrahentów, którzy często korzystają z Twojej oferty.
Aby w swoim e-Sklepie skorzystać z możliwości prezentacji numeru karty kontrahenta ustalonej w systemie Comarch ERP XL, należy mieć:
- Comarch ERP XL w wersji min. 2024.1,
- Comarch e-Sklep Enterprise lub B2B w wersji min. 2024.3,
- szablon Topaz w wersji 2024.3.
Jeżeli wskazane wymagane są spełnione, należy przejść do konfiguracji numeru karty kontrahenta w systemie Comarch ERP XL.
Jak skonfigurować numer karty kontrahenta w systemie Comarch ERP XL?
Aby wprowadzić numer karty kontrahenta z poziomu Comarch ERP XL, a następnie przesłać go do Comarch e-Sklep, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Krok 1. W module Sprzedaż w systemie Comarch ERP XL przejdź do zakładki Ogólne/Kontrahenci:
Krok 2. Z listy wybierz kontrahenta, któremu chcesz nadać numer karty. W zakładce Ogólne na karcie kontrahenta uzupełnij wskazane pole:
Krok 3. Wykonaj synchronizację różnicową, a następnie przejdź do Panelu Administracyjnego Comarch e-Sklep.
Krok 4. Z obszaru Klienci/ Twoi klienci wybierz właściwego kontrahenta. Będzie na nim widoczny wskazany numer podany w systemie Comarch ERP XL:
Po wykonaniu powyższych kroków, numer karty kontrahenta zostanie zaprezentowany Twoim klientom w szablonie Topaz.
Prezentacja numeru karty kontrahenta w szablonie Topaz
Jeżeli dla danego kontrahenta został przypisany numer w systemie Comarch ERP XL, jego karta jest prezentowana w profilu klienta.
Widok jest dostępny zarówno na desktopie, jak i w wersji mobilnej. Został on odpowiednio dostosowany do użytku z poziomu telefonu. Karta wysuwa się od dołu, co ułatwia jej wykorzystanie i zeskanowanie:
Ustawienia widoczności karty w szablonie znajdują się w Panelu Administracyjnym Comarch e-Sklep w ramach opcji Wygląd sklepu/ Ustawienia w zakładce Zarządzanie strefą klienta:
W tym miejscu można zdecydować, czy klienci będą widzieli wskazaną kartę w strefie klienta. Po odznaczeniu pola „Dostępne” zakładka „Twoja karta” nie będzie prezentowana w szablonie.