Jakie integracje udostępnia Comarch e-Sklep?

Jakie są rodzaje dostępnych integracji?

W Comarch e-Sklep oferujemy wiele gotowych integracji, przygotowanych w celu usprawnienia działania Twojego sklepu internetowego. W zakładce Integracje, znajdziesz wszystkie udostępniane przez nas funkcje, które możesz w prosty sposób wdrożyć w Twoim sklepie.

Integracje te podzielone zostały na obszary:

  • Marketplace,

  • Porównywarki cen,


  • Hurtownie,


  • Marketing,


  • Płatności,



  • Dostawy.

 

Jak automatycznie dodać nową integrację z serwisem płatności do kraju Polska?

Krok 1. Przejdź do zakładki Integracje, a następnie użyj przycisku Dodaj integrację w prawym górnym rogu.

Krok 2. Z listy dostępnych integracji wybierz tę, która ma zostać dodana w Twoim sklepie (np. tpay).

Krok 3. Uzupełnij wymagane dane konfiguracyjne.

Krok 4. Gotowe! Integracja został dodana do kraju Polska.

Jak automatycznie dodać nową integrację z dostawą do kraju Polska?

Krok 1. W panelu administracyjnym Comarch e-Sklep przejdź do sekcji Integracje.

Krok 2. Za pomocą przycisku Dodaj integracje dodaj Paczkomaty In Post.

Krok 3. Wypełnij wszystkie niezbędne dane do konfiguracji.

Krok 4. Gotowe! Integracja został dodana do kraju Polska.

Po zdefiniowaniu nowej integracji, upewnij się, że w zakładce Integracje ma ona status Aktywny.


Dodanie integracji z sekcji płatności i dostaw powoduje, że integracja zostaje automatycznie dodana do kraju Polska. Do pozostałych krajów integrację trzeba dodać ręcznie.
Integracje z kolejną opcją dostawy lub płatności możesz również dodać z zakładek Ustawienia > Płatności i dostawy.

 

Więcej na temat konfiguracji dostaw i płatności przeczytasz w artykule Konfiguracja płatności i dostaw.

Czy ten artykuł był pomocny?