Jak udostępnić informacje o towarach w wybranym języku z e-Sklepu do BaseLinkera?
Podłączając swoje konto BaseLinker w Comarch e-Sklep wybierasz, w jakim języku chcesz udostępniać swoje towary. We wskazanym języku będą importowane nazwy i opisy towarów. W przypadku wybrania języka domyślnego, wszystkie towary zostaną przesłane w języku określonym w Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ Ogólne/ Język interfejsu. Jeśli jednak wybrany zostanie język inny niż domyślny (np. angielski), towary posiadające tłumaczenia zostaną przesłane w języku angielskim, a te bez tłumaczeń – w języku domyślnym.
Z poniższej instrukcji dowiesz się, w jaki sposób edytować język dla udostępnionych towarów w serwisie BaseLinker.
Krok 1. W panelu administracyjnym przejdź do sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ BaseLinker, a następnie do szczegółów (edycji) połączonego konta.
Krok 2. Na szczegółach konta znajdziesz parametr Język, który po rozwinięciu wyświetli listę dostępnych języków w Comarch e-Sklep. Wybierz docelowy język i zapisz zmiany.
Krok 3. Przejdź do profilu sprzedawcy BaseLinker, a następnie do sekcji Produkty/ Ustawienia/ zakładka Katalogi.Krok 4. Kliknij w ikonę trzech kropek przy swoim katalogu i wybierz opcję Edytuj katalog. Dodaj kolejny język w polu Dostępne języki i zapisz zmiany.
Krok 5. Przejdź do sekcji Import/Eksport, wybierz Import produktów z zewnętrznego magazynu a następnie wskaż Comarch e-Sklep. W otwartym formularzu wybierz docelowy język importu, dla którego chcesz pobrać tłumaczenia i rozpocznij synchronizację danych.
Gotowe! Import danych rozpocznie pobieranie wybranych tłumaczeń. Na karcie towaru w platformie BaseLinker, w zakładce Opisy pojawią się odpowiednie tłumaczenia zgodnie z konfiguracją.
Więcej na temat integracji z platformą BaseLinker znajdziesz w sekcji: BaseLinker.
Przeczytaj także: Jak ustalić dedykowany cennik dla wysyłanych towarów z e-Sklepu do BaseLinkera?
Jak realizować zamówienia z BaseLinkera w Comarch e-Sklep?
W ramach integracji, zamówienia złożone w platformie BaseLinker na udostępnione towary z Twojego e-Sklepu będą automatycznie przekazywane do panelu administracyjnego Comarch e-Sklep. Wszystkie transakcje, które zostały opłacone pojawią się w sekcji Sprzedaż/ Zamówienia posiadając odpowiednie źródło: BaseLinker.
Dostępne w sekcji zamówienia będą mogły zostamy Coć pobrane przez systemarch ERP w celu ich dalszej realizacji.
Wskazówka
Klienci posiadający system Comarch ERP XL, aby być w w stanie skorzystać z funkcji realizacji zamówień powinni w pierwszej kolejności wejść w moduł Administrator/ Listy oraz wybrać Słowniki kategorii/ Transakcje/ Rodzaje źródeł zamówienia. Używając ikony plusika należy wprowadzić nowy rekord - w polu Oznaczenie e-Sklep wpisać wartość 14, a w Rodzaj – BaseLinker. Po tym zapisać zmiany i wykonać synchronizację z e-Sklepem.
Jakie warunki musi spełnić zamówienie, aby zostało wysłane do e-Sklepu?
Aby zamówienie zostało pobrane do panelu administracyjnego Comarch e-Sklep musi dotyczyć towarów udostępnionych bezpośrednio z Twojego e-Sklepu, a także mieć uzupełnione następujące informacje:
dane dostawy (ulica, kod pocztowy, miasto),
dane odbiorcy: imię i nazwisko, adres e-mail,
metodę płatności i dostawy,
w przypadku faktury: adres dla dokumentu, nazwę firmy oraz numer NIP,
muszą być w walucie, która jest aktywna w e-Sklepie.
Wskazówka
Zamówienia na produkty dodane ręcznie z poziomu BaseLinkera nie będą wysyłane do e-Sklepu.
Zamówienia z platform marketplace, które pojawiają się w BaseLinkerze, mogą być przekazane do e-Sklepu od razu po zarejestrowaniu płatności opłaconej w BaseLinkerze. Warto pamiętać, że częstotliwość aktualizacji jest zależna od platformy, na której zostało złożone zamówienie. W przypadku Allegro, Amazon, Ceneo, eMag, Arena następuje ona natychmiast po pobraniu pełnego zamówienia, w eBay po otrzymaniu FODu, a w przypadku zamówień wprowadzonych ręcznie – od razu po potwierdzeniu zamówienia ręcznie. Aktualnie zamówienia można przekazywać do jednego, wybranego sklepu (nawet, jeśli ma się ich podłączonych więcej).
Gdy zamówienie zostało już wysłane do e-Sklepu, wówczas wprowadzane modyfikacje po stronie BaseLinkera (takie jak: zmiana ilości, ceny, czy zmiana towarów) nie będą aktualizowane w e-Sklepie.
Jakie informacje znajdują się na szczegółach zamówienia pochodzącego z BaseLinkera?
Wszystkie transakcje wysyłane z platformy BaseLinker widoczne są w sekcji Sprzedaż/ Zamówienia. Po przejściu do szczegółów wybranego zamówienia zostaną wyświetlone odpowiednie informacje na jego temat.
Szczegóły zamówienia z BaseLinkera w Comarch e-Sklep
Na szczegółach zamówienia, w poszczególnych zakładkach znajdują się szczegółowe informacje na temat:
Pozycji zamówienia,
Wybranego sposobu dostawy i płatności – widoczny jest tu również adres do wysyłki zamówienia,
Kontrahenta składającego zamówienie – dostępne dane do faktury oraz dodatkowe dane zamawiającego (sekcja Kupujący),
Historii zamówienia.
W żółtej ramce obok danych kontrahenta wyświetlają się informacje dotyczące punktu odbioru, uwagi do zamówienia oraz informacja czy klient zgłosił chęć faktury.
Jakie stawki VAT mogą być wykorzystywane w zamówieniach z BaseLinkera?
W BaseLinkerze domyślnie dostępne są 4 stawki VAT: 23%, 8%, 5% i 0%. Comarch e-Sklep obsługuje ich znacznie więcej. W przypadku zamówień na towary ze stawkami VAT, które nie są obsługiwane w BaseLinkerze, nadrzędną rolę ma e-Sklep i zamówienia zostają odbierane zgodnie z oryginalnymi stawkami na towarach w e-Sklepie.
Wszystkie towary, które posiadają inne stawki VAT niż domyślnie obsługiwane przez BaseLinker, podczas importu otrzymają stawkę VAT w wysokości 23%. Aby dostosować swój asortyment przejdź do szczegółów towaru w platformie BaseLinker i ręcznie wprowadź docelową wartość (Produkty/ Lista produktów). W innym wypadku stawki VAT w e-Sklepie oraz w BaseLinkerze będą różne.
Przyklad
Na przykład:
Produkt X ma stawkę VAT w e-Sklepie 7%, która nie jest jedną z domyślnych stawek w BaseLinkerze. Towar podczas pobierania do platformy otrzymuje stawkę VAT w wysokości: 23%. Użytkownik samodzielnie nie zmienił podatku na ten zgodny z e-Sklepem.
Zostaje złożone zamówienie na produkt X ze stawką 23%.
Jako, że produkt w e-Sklepie ma przypisaną stawkę 7%, taka też zostaje przesłana do e-Sklepu. Jednocześnie różni się ono od tego w BaseLinkerze, ponieważ nadrzędnym źródłem informacji o produktach jest e-Sklep.
Aby uniknąć niespójności w Twojej ofercie, edycji stawki VAT dokonasz na szczegółach towaru w platformie BaseLinker w zakładce Sprzedaż i magazyn:Ręczna edycja stawek VAT na towarach w serwisie BaseLinker
Jak zmapować metody dostaw i płatności w BaseLinkerze, aby były spójne z danymi w e-Sklepie?
Prowadząc sprzedaż przy pomocy platformy BaseLinker możesz w szybki i łatwy sposób zmapować oferowane metody dostaw i płatności z tymi, które dostępne są w Twoim e-Sklepie. Powiązanie danych może ułatwić Ci realizację zamówień i zachować spójność informacji w obu systemach.
Jak zmapować metody płatności?
Aby tego dokonać, należy w panelu serwisu przejść do zakładki Integracje/ Sklep internetowy/ Ustawienia/ Płatności.Wybranym statusom płatności z BaseLinkera można przypisać odpowiadające im statusy płatności w sklepie. Po prawidłowym zmapowaniu, do sklepu przekaże się informacja o sposobie płatności.
Następnie w dziale Integracje, w tabeli Ustawienia integracji można sprawdzić, czy mapowanie płatności jest dostępne i czy zostało włączone dla sklepu internetowego.
Jak zmapować metody dostaw?
W przypadku wielu integracji sposoby wysyłki w systemie BaseLinker można powiązać ze sposobami w sklepie, przechodząc do sekcji: Integracje/ Sklep internetowy/ Ustawienia/ Wysyłki.
Jak ustawić dedykowany cennik dla wysyłanych towarów z e-Sklepu do BaseLinkera?
Udostępniając swoje towary z e-Sklepu do serwisu BaseLinker przesyłasz m.in takie dane jak: nazwy i opisy towarów, zdjęcia, warianty, czy też ceny, w jakich będą dostępne do kupienia. Pierwszy import pobiera domyślny cennik dla towarów dostępnych w Twoim e-Sklepie - to znaczy, że w serwisie BaseLinker ceny Twoich towarów będą takie same, jakie aktualnie widoczne są w witrynie Twojego sklepu.
Zastanawiasz się, jak sprzedawać towary poprzez BaseLinker w innych cenach? Masz dedykowany dla platformy BaseLinker cennik w systemie Comarch ERP? Skorzystaj z poniższej instrukcji i w szybki sposób zaktualizuj seryjnie ceny swoich towarów w zewnętrznym serwisie.
Krok 1. Zanim zaczniesz zmieniać ustawienia swojego konta BaseLinker upewnij się, że cennik, który chcesz udostępnić został wysłany z systemu Comarch ERP do e-Sklepu. Na liście towarów w panelu administracyjnym (Towary/ Lista towarów) możesz łatwo sprawdzić, jakie cenniki zostały udostępnione do Twojego sklepu.
Cenniki na liście towarów w panelu administracyjnymKrok 2. W panelu administracyjnym przejdź do sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ BaseLinker, a następnie do szczegółów (edycji) połączonego konta.
Krok 3. Na szczegółach konta znajdziesz parametr Cena domyślna, który po rozwinięciu wyświetli listę udostępnionych cenników z systemu Comarch ERP dla Twoich towarów. Wybierz docelowy cennik i zapisz zmiany.
Gotowe! Przy kolejnej synchronizacji ceny Twoich towarów zostaną odpowiednio zaktualizowane.
Więcej na temat integracji z platformą BaseLinker znajdziesz w sekcji: BaseLinker.
Przeczytaj także: Jak zmienić język dla udostępnianych towarów z e-Sklepu do BaseLinkera?
Jak udostępnić towary z e-Sklepu do BaseLinkera?
Import towarów z e-Sklepu do platformy BaseLinker
Gdy aktywowałeś już połączenie Comarch e-Sklep z platformą BaseLinker możesz przejść do synchronizacji swoich towarów. Aby Twoje towary mogły zostać pobrane przez BaseLinkera wykonaj przygotowaną niżej instrukcję. Dotyczy ona zarówno pierwszej synchronizacji danych, jak i każdej kolejnej.
Krok 1. Zaloguj się w panelu sprzedawcy BaseLinker, a następnie przejdź do zakładki Produkty/ Import i eksport.Import i Eksport produktów w panelu sprzedawcy BaseLinkerKrok 2. Z dostępnych opcji wybierz: Import produktów z zewnętrznego magazynu.
W polu Magazyn zewnętrzny wybierz wcześniej utworzoną integrację Comarch e-Sklep, a jako typ importu ustaw Pobierz nowe produkty i zaktualizuj istniejące.
Zmiany wprowadź przyciskiem Importuj.Gotowe! BaseLinker rozpoczął właśnie pobieranie Twoich towarów z bazy Comarch e-Sklep. Po chwili wszystkie produkty powinny pojawić się w zakładce Produkty/ Lista produktów.
Jakie dane na temat towarów są przesyłane do BaseLinker?
Wśród danych produktowych przesyłanych do BaseLinkera znajdują się:
Nazwa produktu,
Stan magazynowy*,
Cena brutto (z cennika ustawionego w e-Sklepie jako domyślny),
Kod EAN,
Kod SKU (kod towaru w e-Sklepie),
Wartość podatku,
Opis,
Nazwa producenta,
ID kategorii,
Nazwa kategorii,
Obrazki (maksymalna liczba to 16),
Waga,
Jednostka** – sztuki,
Waluta – PLN,
Stawka VAT,
Pozostałe atrybuty. W zależności od konkretnego towaru i jego indywidualnej specyfiki, wysyłane są atrybuty sprecyzowane z poziomu systemu ERP i dodane do karty produktu. Przez atrybuty rozumiemy wszystkie pola związane z parametrami produktu (np. kolor, rozdzielczość, pamięć, wielkość ekranu).
Warto mieć na uwadze, że cechy towarów przesłanych do BaseLinkera można edytować z poziomu platformy. Jednak zmiany dokonane na produktach (stan magazynowy, cena, atrybuty) nie zostaną przesłane do e-Sklepu, podobnie jak towary dodane w BaseLinkerze.
Wskazówka
* W sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ BaseLinker, na konfiguracji konta możesz wybrać, czy chcesz wysyłać wszystkie towary, czy tylko te, których stan magazynowy jest większy od 0. Jedynym wyjątkiem jest wysyłanie towarów nadrzędnych ze stanem magazynowym zero. Przykład:
W pierwszym przypadku do BaseLinkera wyśle się tylko rodzic i jego wariant,
W poniższym przykładzie wyśle się ojciec ze stanem zero i dziecko, które posiada stan magazynowy
W tym przypadku nie zostaną wysłane karty towarowe do BaseLinkera
Jeśli wcześniej do BaseLinkera były wysyłane wszystkie towary, to przed ponowną synchronizacją jest zalecane usunięcie wszystkich towarów ze stanem zero z listy towarów po stronie BaseLinkera. Jeśli dana czynność nie zostanie wykonana, to towary bez stanu magazynowego będą nadal widoczne. BaseLinker nie aktualizuje listy towarów nawet jeśli zostały one wstrzymane do wysyki w panelu administracyjnym.
** Towary wysyłane są wyłącznie w sztukach, w oparciu o które ustalany jest stan magazynowy i cena. Przy imporcie nie są brane pod uwagę jednostki pomocnicze.
W jakich stawkach VAT mogę sprzedawać moje towary w BaseLinkerze?
W BaseLinkerze domyślnie dostępne są 4 stawki VAT: 23%, 8%, 5% i 0%. Comarch e-Sklep obsługuje ich znacznie więcej. W przypadku zamówień na towary ze stawkami VAT, które nie są obsługiwane w BaseLinkerze, nadrzędną rolę ma e-Sklep i zamówienia zostają odbierane zgodnie z oryginalnymi stawkami na towarach w e-Sklepie.
Wszystkie towary, które posiadają inne stawki VAT niż domyślnie obsługiwane przez BaseLinker, podczas importu otrzymają stawkę VAT w wysokości 23%. Aby dostosować swój asortyment przejdź do szczegółów towaru w platformie BaseLinker i ręcznie wprowadź docelową wartość (Produkty/ Lista produktów). W innym wypadku stawki VAT w e-Sklepie oraz w BaseLinkerze będą różne.
Aby uniknąć niespójności w Twojej ofercie, edycji stawki VAT dokonasz na szczegółach towaru w platformie BaseLinker w zakładce Sprzedaż i magazyn:Ręczna edycja stawek VAT na towarach w serwisie BaseLinker
Konfiguracja połączenia pomiędzy e-Sklepem, a BaseLinkerem sprowadza się do dwóch prostych kroków. Przejdź przez poniższą instrukcję i ciesz się integracją z platformą BaseLinker. Pamiętaj, na tym etapie powinieneś mieć już gotowy do konfiguracji dodatek BaseLinker w swoim panelu administracyjnym.
Jak krok po kroku skonfigurować dodatek BaseLinker z Comarch e-Sklep?
Krok 1. Zaloguj się do panelu administracyjnego w serwisie BaseLinker, a następnie przejdź do zakładki Integracje.
Panel sprzedawcy w platformie BaseLinker - zakładka IntegracjeKrok 2. Dodaj nową integrację w sekcji Sklepy wybierając opcję Comarch e-Sklep (dostępny po rozwinięciu listy).
Opcja "Comarch e-Sklep" w sekcji Sklepy.
W otworzonym formularzu znajdują się trzy elementy, które będziemy uzupełniać w celu dalszej konfiguracji:
nazwa wyświetlana – to nazwa integracji, która będzie widoczna na Twoim koncie w BaseLinker – zalecamy użycie Comarch e-Sklep,
hasło komunikacji – będziemy używać go do konfiguracji dodatku BaseLinker w panelu administracyjnym Comarch e-Sklep – już teraz skopiuj go do schowka,
oraz plik wymiany danych – który uzupełniać będziemy w kolejnych krokach instrukcji.
Formularz dodawania nowej integracji w BaseLinker
Nie zamykaj okna z panelem sprzedawcy BaseLinker i przejdź do kroku 3.
Krok 3. W nowym oknie przeglądarki otwórz panel administracyjny Comarch e-Sklep, a następnie przejdź do sekcji Integracje(1), znajdź na liście integracji dodatek BaseLinker. Obok niego, w kolumnie Status, kliknij w opcje Konfiguruj.
Krok 4. W otworzonym formularzu konfiguracyjnym uzupełnij hasło komunikacji (skopiowane w kroku 2). Wybierz język, w którym towary będą przesyłane do BaseLinkera oraz cenę domyślną. Możesz określić także, czy chcesz udostępniać wszystkie towary, czy tylko te, których stan magazynowy jest większy od 0.
Wskazówka
W przypadku wybrania języka innego niż domyślny (np. angielski), towary posiadające tłumaczenia zostaną przesłane w języku angielskim, a te bez tłumaczeń - w języku domyślnym, ustawionym w panelu administracyjnym Ustawienia > Ustawienia sklepu > Dane sklepu > Języki.
Zapisz wprowadzone zmiany przyciskiem Dodaj integrację.
Krok 5. Po dodaniu integracji w panelu administracyjnym, pojawi się informacja o prawidłowej konfiguracji. Na wyświetlonym okienku, masz do wyboru dwie opcje, kliknij Przejdź do szczegółów. Następnie w obszarze Dane do BaseLinkera, skopiuj Adres URL.Krok 6. Wróć do panelu sprzedawcy BaseLinker, a następnie skopiowany w poprzednim kroku (5) adres URL uzupełnij w formularzu integracji, w polu Plik wymiany danych i zapisz zmiany.
Formularz dodawania nowej integracji w BaseLinker - pole do uzupełnienia pliku wymiany danychGotowe! Właśnie skonfigurowałeś połączenie Comarch e-Sklep z platformą BaseLinker!
Co zrobić dalej po konfiguracji dodatku BaseLinker?
BaseLinker to wielofunkcyjne narzędzie do zarządzania sprzedażą pozwalające na obsługę wszystkich zamówień ze sklepów internetowych i platform marketplace w jednym miejscu. System umożliwia masowe wystawianie oraz edycję ofert na portalach aukcyjnych, automatyczną synchronizację stanów magazynowych i cen na ofertach, oraz automatyzację wielu procesów.
Zakres integracji
Comarch e-Sklep został zintegrowany z BaseLinkerem, dzięki czemu poprzez e-Sklep możliwa jest sprzedaż na wielu popularnych platformach, które w swojej ofercie posiada BaseLinker. Wymiana danych w ramach wskazanej integracji jest dwustronna, a jej zakres został zobrazowany na poniższym schemacie:
Synchronizacja danych pomiędzy e-Sklepem a BaseLinkerem powinna zostać wykonana ręcznie przez użytkownika od razu po pierwszym połączeniu e-Sklepu z platformą, a następnie raz na dobę.
Wśród danych produktowych przesyłanych do BaseLinkera znajdują się:
Nazwa produktu,
Stan magazynowy,
Cena brutto (z cennika ustawionego w e-Sklepie jako domyślny),
Kod EAN,
Kod SKU (kod towaru w e-Sklepie),
Wartość podatku,
Opis,
Nazwa producenta,
ID kategorii,
Nazwa kategorii,
Obrazki (maksymalnia liczba to 16),
Waga,
Pozostałe atrybuty. W zależności od konkretnego towaru i jego indywidualnej specyfiki, wysyłane są atrybuty sprecyzowane z poziomu systemu ERP i dodane do karty produktu. Przez atrybuty rozumiemy wszystkie pola związane z parametrami produktu (np. kolor, rozdzielczość, pamięć, wielkość ekranu).
Wskazówka
Na ten moment w integracji obsługiwana jest wyłącznie waluta PLN.
Jak odbywa się synchronizacja danych między BaseLinkerem a e-Sklepem?
Komunikacja pomiędzy e-Sklepem a BaseLinkerem może zostać wykonana od razu po pierwszym połączeniu e-Sklepu z platformą. Podczas synchronizacji różnicowej następuje aktualizacja danych towarowych w oparciu o bieżące informacje z e-Sklepu.
Zarówno pierwsza, jak i kolejne synchronizacje muszą zostać wykonane przez użytkownika ręcznie z poziomu BaseLinkera w zakładce Produkty > Import i eksport. Warto przy tym pamiętać, że synchronizacja danych w e-Sklepie z BaseLinkerem może odbyć się tylko raz dziennie, bez względu na to czy użytkownik wykupił w BaseLinkerze częstszą aktualizację.
W drodze synchronizacji, przez BaseLinkera pobierane są:
Wszelkie dane towarowe wprowadzone z poziomu systemu Comarch ERP wraz z atrybutami i obrazkami,
Kategorie z e-Sklepu, do których przypisane są towary,
Język określony w momencie pierwszego dodawania konta BaseLinkera w e-Sklepie,
Waluta PLN,
Jednostki – domyślnie sztuki (nie ma możliwości wysłania towarów w innych jednostkach),
Wskazówka
Wprowadzanie zmian na towarach powinno odbywać się w drodze synchronizacji z systemu ERP do e-Sklepu, a następnie do BaseLinkera. Wszelkie zmiany dokonane bezpośrednio z poziomu BaseLinkera nie będą przesyłać się do e-Sklepu, a po synchronizacji różnicowej zostaną nadpisane przez wysyłane z niego bieżące dane.
Gdzie sprawdzić, czy wysyłka towarów się powiodła?
W razie wątpliwości dotyczących procesu synchronizacji danych, BaseLinker udostępnia Historię importów, w której można znaleźć czas rozpoczęcia/ zakończenia synchronizacji oraz ilość dodanych/ zaktualizowanych produktów. Historia importów dostępna jest panelu sprzedawcy BaseLinkera w tym samym miejscu, w którym wykonuje się import towarów.
Co więcej, w panelu administracyjnym e-Sklepu również możesz sprawdzić poprawność eksportu towarów. Przejdź do zakładki Ustawienia(1) > Dziennik zdarzeń(2) > BaseLinker(3):
W tym miejscu są dostępne wszystkie zdarzenia związane z eksportem produktów. Dzięki temu po każdej synchronizacji użytkownik będzie w stanie sprawdzić, czy wysyłka towarów się w pełni powiodła.
Jeżeli coś poszło nie tak, w kolumnie Typ zdarzenia pojawia się ikonka błędu lub ostrzeżenia. Aby sprawdzić szczegóły kliknij w wers, w którym występuje ikonka nieprawidłowości.
BaseLinker to wielofunkcyjne narzędzie do zarządzania sprzedażą pozwalające na obsługę wszystkich zamówień ze sklepów internetowych i platform marketplace w jednym miejscu. W Comarch e-Sklep w szybki i łatwy sposób połączysz się z zewnętrzną platformą. Wystarczą kilka prostych kroków, a dodatek BaseLinker zostanie aktywowany w Twoim e-Sklepie.
Skorzystaj z poniższej instrukcji i ciesz się dodatkowymi korzyściami, jakie niesie ze sobą integracja z serwisem BaseLinker.
Jak krok po kroku zamówić dodatek BaseLinker w panelu administracyjnym?
Krok 1. W panelu administracyjnym przejdź do zakładki Integracje(1) > Dodaj integrację(2):
Krok 2. W filtrze Typ wybierz Dodatki(3) > BaseLinker(4):
Krok 3. Użyj przycisku Dodaj, który przeniesie Cię do strony informacyjnej:
Krok 4. Po zapoznaniu się z wyświetlonymi informacjami, kliknij przycisk Zamów. Wypełnij potrzebne dane i naciśnij przycisk Złóż zamówienie.
Gotowe! Twoje zamówienie zostało złożone i przekazane do dalszej realizacji.
Kiedy dodatek zostanie aktywowany?
W ciągu dwóch dni roboczych pakiet zostanie aktywowany, a Ty otrzymasz potwierdzenie drogą mailową.
Wskazówka
Opłata za dodatek zgodna z cennikiem będzie doliczana do faktury za Comarch e-Sklep. Rozliczenie za dodatek odbywa się w cyklu comiesięcznym zgodnie z zasadami zawartymi w §5 Regulaminu. Umowę można wypowiedzieć zgodnie z warunkami opisanymi w regulaminie usługi.
Gdy zamówienie zostanie zrealizowane przejdź do kolejnego etapu konfiguracji, a mianowicie do aktywacji konta BaseLinker w Comarch e-Sklep.
Więcej na temat integracji z platformą BaseLinker przeczytasz w artykule: Integracja z BaseLinker.
Społeczność Comarch
Dzięki społeczności Comarch ERP rozwiązujemy problemy, dzielimy się pomysłami oraz informujemy o nowościach.