Konfiguracja połączenia pomiędzy e-Sklepem a BaseLinkerem sprowadza się do dwóch prostych kroków. Przejdź przez poniższą instrukcję i ciesz się integracją z platformą BaseLinker. Pamiętaj, na tym etapie powinieneś mieć już aktywny dodatek BaseLinker w swoim panelu administracyjnym.
Krok 1. Zaloguj się do panelu administracyjnego w serwisie BaseLinker, a następnie przejść do zakładki Integracje.

Krok 2. Dodaj nową integrację w sekcji Sklepy wybierając opcję Comarch e-Sklep (dostępny po rozwinięciu listy).
Opcja „Comarch e-Sklep” w sekcji Sklepy.
W otworzonym formularzu znajdują się trzy elementy, które będziemy uzupełniać w celu dalszej konfiguracji: Nie zamykaj okna z panelem sprzedawcy BaseLinker i przejdź do kroku 3. Krok 3. W nowym oknie przeglądarki otwórz panel administracyjny Comarch e-Sklep, a następnie przejdź do sekcji Ustawienia/ Ustawienia sklepu/ BaseLinker. W tym miejscu rozpoczniesz dodawanie konta BaseLinker. W otworzonym formularzu uzupełnij hasło komunikacji (skopiowane w kroku 2) oraz wybierz język, w którym towary będą przesyłane do BaseLinkera. Możesz określić także, czy chcesz udostępniać wszystkie towary, czy tylko te, których stan magazynowy jest większy od 0. Zapisz wprowadzone zmiany. Krok 4. Po aktywowaniu konta w panelu administracyjnym zobaczysz w ustawieniach wprowadzone wcześniej hasło do komunikacji. Przejdź do szczegółów konta klikając w hasło, a następnie w widocznym formularzu skopiuj zawartość w polu Adres URL. Krok 5. Wróć do panelu sprzedawcy BaseLinker, a następnie skopiowany w poprzednim kroku (4) adres URL uzupełnij w formularzu integracji, w polu Plik wymiany danych i zapisz zmiany. Gotowe! Właśnie skonfigurowałeś połączenie Comarch e-Sklep z platformą BaseLinker! Przejdź do kolejnego etapu i dowiedz się: jak udostępnić swoje towary z e-Sklepu do BaseLinkera, jak zmapować formy dostaw i płatności, a także jak realizować zamówienia z platformy.
Czy ten artykuł był pomocny?