Wstęp
Konfiguracja połączenia pomiędzy e-Sklepem, a BaseLinkerem sprowadza się do dwóch prostych kroków. Przejdź przez poniższą instrukcję i ciesz się integracją z platformą BaseLinker. Pamiętaj, na tym etapie powinieneś mieć już gotowy do konfiguracji dodatek BaseLinker w swoim panelu administracyjnym.
Jak krok po kroku skonfigurować dodatek BaseLinker z Comarch e-Sklep?
Krok 1. Zaloguj się do panelu administracyjnego w serwisie BaseLinker, a następnie przejdź do zakładki Integracje.
Krok 2. Dodaj nową integrację w sekcji Sklepy wybierając opcję Comarch e-Sklep (dostępny po rozwinięciu listy).
Opcja „Comarch e-Sklep” w sekcji Sklepy.
W otworzonym formularzu znajdują się trzy elementy, które będziemy uzupełniać w celu dalszej konfiguracji:
- nazwa wyświetlana – to nazwa integracji, która będzie widoczna na Twoim koncie w BaseLinker – zalecamy użycie Comarch e-Sklep,
- hasło komunikacji – będziemy używać go do konfiguracji dodatku BaseLinker w panelu administracyjnym Comarch e-Sklep – już teraz skopiuj go do schowka,
- oraz plik wymiany danych – który uzupełniać będziemy w kolejnych krokach instrukcji.
Nie zamykaj okna z panelem sprzedawcy BaseLinker i przejdź do kroku 3.
Krok 3. W nowym oknie przeglądarki otwórz panel administracyjny Comarch e-Sklep, a następnie przejdź do sekcji Integracje(1), znajdź na liście integracji dodatek BaseLinker. Obok niego, w kolumnie Status, kliknij w opcje Konfiguruj.
Krok 4. W otworzonym formularzu konfiguracyjnym uzupełnij hasło komunikacji (skopiowane w kroku 2). Wybierz język, w którym towary będą przesyłane do BaseLinkera oraz cenę domyślną. Możesz określić także, czy chcesz udostępniać wszystkie towary, czy tylko te, których stan magazynowy jest większy od 0.
Zapisz wprowadzone zmiany przyciskiem Dodaj integrację.
Krok 5. Po dodaniu integracji w panelu administracyjnym, pojawi się informacja o prawidłowej konfiguracji. Na wyświetlonym okienku, masz do wyboru dwie opcje, kliknij Przejdź do szczegółów. Następnie w obszarze Dane do BaseLinkera, skopiuj Adres URL.
Krok 6. Wróć do panelu sprzedawcy BaseLinker, a następnie skopiowany w poprzednim kroku (5) adres URL uzupełnij w formularzu integracji, w polu Plik wymiany danych i zapisz zmiany.
Gotowe! Właśnie skonfigurowałeś połączenie Comarch e-Sklep z platformą BaseLinker!
Co zrobić dalej po konfiguracji dodatku BaseLinker?
Przejdź do kolejnego etapu i dowiedz się: jak udostępnić swoje towary z e-Sklepu do BaseLinkera, jak zmapować formy dostaw i płatności, a także jak realizować zamówienia z platformy.