W ramach integracji, zamówienia złożone w platformie BaseLinker na udostępnione towary z Twojego e-Sklepu będą automatycznie przekazywane do panelu administracyjnego Comarch e-Sklep. Wszystkie transakcje, które zostały opłacone pojawią się w sekcji Sprzedaż/ Zamówienia posiadając odpowiednie źródło: BaseLinker.
Dostępne w sekcji zamówienia będą mogły zostamy Coć pobrane przez systemarch ERP w celu ich dalszej realizacji.
Jakie warunki musi spełnić zamówienie, aby zostało wysłane do e-Sklepu?
Aby zamówienie zostało pobrane do panelu administracyjnego Comarch e-Sklep musi dotyczyć towarów udostępnionych bezpośrednio z Twojego e-Sklepu, a także mieć uzupełnione następujące informacje: Zamówienia z platform marketplace, które pojawiają się w BaseLinkerze, mogą być przekazane do e-Sklepu od razu po zarejestrowaniu płatności opłaconej w BaseLinkerze. Warto pamiętać, że częstotliwość aktualizacji jest zależna od platformy, na której zostało złożone zamówienie. W przypadku Allegro, Amazon, Ceneo, eMag, Arena następuje ona natychmiast po pobraniu pełnego zamówienia, w eBay po otrzymaniu FODu, a w przypadku zamówień wprowadzonych ręcznie – od razu po potwierdzeniu zamówienia ręcznie. Aktualnie zamówienia można przekazywać do jednego, wybranego sklepu (nawet, jeśli ma się ich podłączonych więcej). Gdy zamówienie zostało już wysłane do e-Sklepu, wówczas wprowadzane modyfikacje po stronie BaseLinkera (takie jak: zmiana ilości, ceny, czy zmiana towarów) nie będą aktualizowane w e-Sklepie. Wszystkie transakcje wysyłane z platformy BaseLinker widoczne są w sekcji Sprzedaż/ Zamówienia. Po przejściu do szczegółów wybranego zamówienia zostaną wyświetlone odpowiednie informacje na jego temat. Na szczegółach zamówienia, w poszczególnych zakładkach znajdują się szczegółowe informacje na temat: W żółtej ramce obok danych kontrahenta wyświetlają się informacje dotyczące punktu odbioru, uwagi do zamówienia oraz informacja czy klient zgłosił chęć faktury. W BaseLinkerze domyślnie dostępne są 4 stawki VAT: 23%, 8%, 5% i 0%. Comarch e-Sklep obsługuje ich znacznie więcej. W przypadku zamówień na towary ze stawkami VAT, które nie są obsługiwane w BaseLinkerze, nadrzędną rolę ma e-Sklep i zamówienia zostają odbierane zgodnie z oryginalnymi stawkami na towarach w e-Sklepie. Wszystkie towary, które posiadają inne stawki VAT niż domyślnie obsługiwane przez BaseLinker, podczas importu otrzymają stawkę VAT w wysokości 23%. Aby dostosować swój asortyment przejdź do szczegółów towaru w platformie BaseLinker i ręcznie wprowadź docelową wartość (Produkty/ Lista produktów). W innym wypadku stawki VAT w e-Sklepie oraz w BaseLinkerze będą różne. Aby uniknąć niespójności w Twojej ofercie, edycji stawki VAT dokonasz na szczegółach towaru w platformie BaseLinker w zakładce Sprzedaż i magazyn:
Jakie informacje znajdują się na szczegółach zamówienia pochodzącego z BaseLinkera?
Jakie stawki VAT mogą być wykorzystywane w zamówieniach z BaseLinkera?