Wstęp
Dzięki weryfikacji domeny możliwe jest m.in. kontrolowanie uprawnień do edycji linków i zawartości. Takie działanie zapobiega niewłaściwemu wykorzystaniu domeny. Dzięki opcji zarządzania uprawnieniami do edycji linków w reklamach możesz mieć pewność, że Twoją markę reprezentują wyłącznie zaufani pracownicy i partnerzy.
Uprawnienia do edycji swoich reklam możesz przypisać określonym stronom po zweryfikowaniu domeny. Te strony, które nie posiadają uprawnień do edycji a są powiązane z Menedżerem firmy, nie będą mogły wprowadzać zmian w reklamach.
W celu rozpoczęcia korzystania z tego narzędzia dla swojej domeny, należy dokonać weryfikacji własności.
Weryfikacja domeny
W celu zweryfikowania prawa do witryny internetowej swojego sklepu należy wykonać poniższą instrukcje:
Zaloguj się do Facebook Bussines Manager.
- Przejdź do pozycji Domeny w sekcji Bezpieczeństwo marki w ustawieniach firmowych,
- Kliknij opcję Dodaj, aby dodać nową domenę,
- Wprowadź domenę główną bez prefiksów,
- Kliknij Dodaj,
- Wybieramy pierwszą opcję i kopiujemy meta-tag:
- Przechodzimy teraz do Panelu administracyjnego w zakładkę Wygląd sklepu/ Ustawienia/ Edytuj ustawienia zaawansowane/ Edytuj HTML,
- Wchodzimy teraz w plik _layout.html i wklejamy metaznacznik w sekcji pomiędzy <head>….</head>,
- Następnie zapisujemy zmiany i je publikujemy w górnym prawym rogu,
- Wracamy teraz do sekcji Bezpieczeństwo marki w naszym Facebook Bussines Manager i klikamy przycisk Zweryfikuj domenę.