Raty BNP Paribas

Raty BNP Paribas – podstawowe informacje

Sposobem zachęcającym klienta do dokonywania zakupów, w momencie doświadczenia problemów z płynnością finansową, jest oferowanie możliwości spłacania zakupów w ratach.
W e-Sklepie taką opcję oferuje system płatności ratalnej Raty BNP Paribas od banku BNP Paribas S.A.

Aby klient mógł otrzymać kredyt, musi zrobić zakupy o minimalnej wartości 100zł. Wysokość kredytu nie może przekroczyć 40 000zł.

Adres serwisu: www.bnpparibas.pl

Raty BNP Paribas w e-Sklepie

Parametry systemu kredytowania można ustawić w panelu administracyjnym, w zakładce Ustawienia/ Płatności i dostawy/ Płatności/ Systemy ratalne, następnie należy kliknąć kafelek Raty BNP Paribas.


Uwaga
Korzystanie z płatności online wymaga bezpiecznego oraz szyfrowanego połączenia. Aby płatność działała prawidłowo należy zainstalować Certyfikat SSL w swoim e-Sklepie.

Zakładka Ogólne

Na zakładce Ogólne:

  • można zmienić status płatności,
  • można dodać opis płatności widniejący w sklepie,
  • można zmienić przedział wartości brutto,
  • można dodać swoją grafikę prezentującą płatność.

W sekcji Ogólne należy również uzupełnić:

  • Numer sklepu – Numer sklepu przekazany przez Bank,
  • Typ kredytu – Oferta handlowa przekazana przez Bank.

W tej części podany jest również adres powrotu pozytywnego i adres powrotu błędnego – W celu prawidłowej wymiany danych pomiędzy e-Sklepem a serwisem płatności należy przekopiować wyżej wymienione adresy i wkleić je w  odpowiednie miejsce po stronie serwisu płatności.

Wskazówka
Poprawne skonfigurowanie adresów powrotu po stronie serwisu jest jedną z najważniejszych czynności podczas uruchamiania płatności Raty BNP Paribas.

Parametr „Przywróć domyślną grafikę” znajdujący się pod ikonkąc pozwala na przywrócenie domyślnej grafiki dla tej płatności.

Uwaga
Uwaga! Pamiętaj, aby dokonane zmiany zapisać dyskietką hd.

Zakładka Zgody

W zakładce Zgody istnieje możliwość utworzenia lub modyfikacji zgód dla serwisu płatności.

Po kliknięciu przycisku 'Dodaj' dostępny będzie formularz, w którym można:

  • zmienić status zgody,
  • ustawić, czy zgoda ma być obowiązkowa,
  • ustawić, czy zgoda ma wyświetlać się w formie oświadczenia,
  • podać nazwę zgody (w zależności od wybranego języka),
  • dodać treść zgody,
  • podać nazwę zmiennej (jeśli system płatności wymaga zgody – nazwa powinna być zgodna ze zmienną w serwisie płatności),
  • podać wartość zmiennej.

Wskazówka
Niektóre serwisy płatności mogą wymagać akceptacji określonych zgód przez Klientów, wówczas taka zgoda będzie widoczna w zakładce Zgody i powinna być zawsze aktywna.

Dodawanie sposobów płatności zostało opisane w artykule Konfiguracja płatności i dostaw.

Czy ten artykuł był pomocny?